Er ikke mye om å gjøre, da.Har jeg ikke nådd 1300 engang, uff da..
Det klarer du i løpet av kvelden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke mye om å gjøre, da.Har jeg ikke nådd 1300 engang, uff da..
Ja det bær jeg hvertfall klare i løpet av kveldenEr ikke mye om å gjøre, da.
Det klarer du i løpet av kvelden
Huff, sofaen vår trenger også en rens... Utrolig hvor mye drit som havner i sofaen..Idag har samboeren min renset sofan vår for første gang siden vi kjøpte den. Vi har seff støvsugd den før og vasket med klut. Men den hadde absolutt behov for rens altså!
I går rensa han bilen vår og, sjakktrekk å leie rensemaskin!
Jeg har fryktelig lyst til å nå 1.200 innlegg, men tror det blir litt mye...Ja det bær jeg hvertfall klare i løpet av kvelden
Det bør/må me få gjort snart og. Kor lang tid tar det før sofaen *putene, blir tørre og sittbare?
Det klarer du helt sikket om det er noen å skravler her inneJeg har fryktelig lyst til å nå 1.200 innlegg, men tror det blir litt mye...
Hvor skal du nettshoppe da?Farlig, farlig, men herlig herlig.....
Har akkurat sittet og betalt regninger.
Nå er alle regninger frem til neste lønning lagt inn på felles regningskonto, det er satt av penger til ukeshandelene frem til neste lønning på den samme kontoen....
Og jeg har *litt* for mye "lommepenger" igjen.
Kanskje jeg skal nettshoppe litt i morgen![]()
Kommer ikke til å klare det.Det klarer du helt sikket om det er noen å skravler her inne
Så deilig å være ferdig! Jeg har fortsatt noen regninger igjen denne Mnd, men må vente på at samboeren får lønn og han setter over penger til meg..Farlig, farlig, men herlig herlig.....
Har akkurat sittet og betalt regninger.
Nå er alle regninger frem til neste lønning lagt inn på felles regningskonto, det er satt av penger til ukeshandelene frem til neste lønning på den samme kontoen....
Og jeg har *litt* for mye "lommepenger" igjen.
Kanskje jeg skal nettshoppe litt i morgen![]()
Vet ikke helt enda.Hvor skal du nettshoppe da?
Om du legger deg nå blir det vanskelig ja, men ellers er ikke 37 innlegg så veldg mange.Kommer ikke til å klare det.
Etter mine beregninger mangler jeg 37 innlegg på 1.200 etter dette innlegget, og har mest lyst til å gå i dusjen nå for så å legge meg.
KOmmer til å vente litt da gutten ikke har sovnet enda og ikke er helt friskt
Ting til babyen og barna, samt litt til meg selv regner jeg med.Så deilig å være ferdig! Jeg har fortsatt noen regninger igjen denne Mnd, men må vente på at samboeren får lønn og han setter over penger til meg..
Gøy å nettshoppe! Hva tenker du å kjøpe? Gruer meg litt til oul for vet at jeg sikkert kommer til å kjøpe inn en del til babyen..![]()
Ok, moro med nettshopping.Vet ikke helt enda.
Regner det kommer til å gå i ting til barna og babyen samt meg selv
Det er det ikke, er bare fryktelig trøtt og har ingen god dag i dag.Om du legger deg nå blir det vanskelig ja, men ellers er ikke 37 innlegg så veldg mange.
Hvilken type bøker?Ok, moro med nettshopping.
Jeg sitter å ser på bøker, fikk aldri bestilt ør i mnd så jeg prøver igjen
Høres bra utTing til babyen og barna, samt litt til meg selv regner jeg med.
Vi får se hva jeg finner![]()
Kommer helt an på hvor mye du kommer til å gå opp det.Høres bra uthuff, jeg handler for mye til ungen., nå må jeg prioritere meg og den voksende magen tror jeg, må kjøpe meg litt mammaklær, tror ikke en mammabukse som er en str for stor holder ut svangerskapet
![]()
Vet ikke helt ennå, blir vel noen romaner og krim tenker jeg.Hvilken type bøker?
Skjønner, kjedelig når dagen ikke er god.Det er det ikke, er bare fryktelig trøtt og har ingen god dag i dag.
Men kommer litt an på gutten når jeg går ned