PRATE NOK EN NY UKE!

Jeg kjenner godt til frykten!! Er sånn selv.. helt angst for oppkast!:confused: og jeg har jo Emira som MÅ sladre om en har kasta opp i barnehagen:oops::p trenger ikke være omgangssyke fordet, men da kjenner jeg redselen og panikken! Eller om en av foreldrene legger ut på fb om at ungen som går i bhgen har fått omgangssyke!!.. da er jeg å sånn som ikke får sove.. det er så slitsomt og unødvendig! Men kan ikke styre det :p
Jeg blir uvel av å lese på forumet at noen er syke med omgangssyke :eek: Snakk om fobi altså :confused:
 
Småbarn her har aldri reist med buss :( De har vært på en tur utenfor porten på 4 måneder...lite utfordringer for en 2-åring! Så jeg tror det blir bra med bytte :)

Lite buss på småbarna her å.. men de går/triller turer da.. men på stor avdeling får alle bli med :)

Lite turer på den bhgen dere bruker nå :( tror nok Hermine vil trives i den andre :) og nå har dere jo muligheten til å fortelle de ansatte om åssen person Hermine er ;) da kan dem kansje bruke litt mer tid på å gjøre hun ordentlig trygg :)
 
Jeg blir uvel av å lese på forumet at noen er syke med omgangssyke :eek: Snakk om fobi altså :confused:

Haha ja heldigvis klarer jeg å tenke på at dere andre er langt unna :p haha
 
Småbarn her har aldri reist med buss :( De har vært på en tur utenfor porten på 4 måneder...lite utfordringer for en 2-åring! Så jeg tror det blir bra med bytte :)
Til og med 1-åringene her har fast turdag :) de og 2-åringene har hver sin dag, så får de tilpasset det litt. De har tatt busstur til biblioteket - det var jammen stor stas (da satt jeg der og leste, så jeg fikk smugtittet litt)!
Det høres ut som at Bhg til H ikke ser mulighetene for ungene, og det synes jeg er veldig synd. Håper det blir bedre med byttet :)
 
Lillebror er nokså frisk nå. Litt småvarm i dag og dårlig matlyst. Men etter at han endelig fikk tømt magen på potta ble han bedre! Han fikk da i seg masse middag :)
Han kjennes ikke varm ut nå, så jeg håper på masse utetid i helgen mens mannen skriver oppgave!
Ha ei god natt :)
 
Lillebror er nokså frisk nå. Litt småvarm i dag og dårlig matlyst. Men etter at han endelig fikk tømt magen på potta ble han bedre! Han fikk da i seg masse middag :)
Han kjennes ikke varm ut nå, så jeg håper på masse utetid i helgen mens mannen skriver oppgave!
Ha ei god natt :)
Bra han er i bedre form. :)

Håper dere får vært masse ute da!
 
Til og med 1-åringene her har fast turdag :) de og 2-åringene har hver sin dag, så får de tilpasset det litt. De har tatt busstur til biblioteket - det var jammen stor stas (da satt jeg der og leste, så jeg fikk smugtittet litt)!
Det høres ut som at Bhg til H ikke ser mulighetene for ungene, og det synes jeg er veldig synd. Håper det blir bedre med byttet :)
De store har fast turdag (nå), men virker som om de mener de små er så avhengig av rutinene at de ikke kan brytes...

Har stor tro på at Hermine blir å trives bedre i ny bhg, og få mange flere utfordringer. :)
 
God lørdag og valentines.

Da er snart denne uken også over. :eek:

Mannen skal ut å kjøpe flytteesker og bobleplast idag, og så starter vi med å tømme bodene.

Søsteren til Harald spurte om hun skulle være barnevakt så vi kunne gå ut sammen, men vi tar oss ikke tid til det akkurat nå "bare" pga valentines. Så hun skal heller passe Hermine i formiddag så vi får pakket. :) Vi får heller være romantiske i mars etter flyttingen. :p Men skal kose oss med take away i kveld da, tror det blir kinamat. :D
 
De store har fast turdag (nå), men virker som om de mener de små er så avhengig av rutinene at de ikke kan brytes...

Har stor tro på at Hermine blir å trives bedre i ny bhg, og få mange flere utfordringer. :)
Det er nemlig det, man kan holde på rutiner selv på tur; det har dere erfaring med og :)
Når de har med de små i gapahuken har de med liggeunderlag og vognpose, og så sover de det oppe :)
 
God lørdag og valentines.

Da er snart denne uken også over. :eek:

Mannen skal ut å kjøpe flytteesker og bobleplast idag, og så starter vi med å tømme bodene.

Søsteren til Harald spurte om hun skulle være barnevakt så vi kunne gå ut sammen, men vi tar oss ikke tid til det akkurat nå "bare" pga valentines. Så hun skal heller passe Hermine i formiddag så vi får pakket. :) Vi får heller være romantiske i mars etter flyttingen. :p Men skal kose oss med take away i kveld da, tror det blir kinamat. :D
Snilt av henne da, selv om jeg forstår at dere vil gjøre andre ting nå.
Vi pleier ikke å feire noe spes i dag vi da :p
 
Snilt av henne da, selv om jeg forstår at dere vil gjøre andre ting nå.
Vi pleier ikke å feire noe spes i dag vi da :p
Vi har hatt fast datenight i 9 år nå på Valentines. :p Men i år blir det hjemmekos istedenfor. :)
 
Good Valentines :)

- Marian87: eneste bra med selve flyttinga er at man går gått gjennom det man har og kastet masse skrot :p
Her tørr jeg ikke bestille kinamat mer, for har hørt rykter om at kokken spytter maten:eek: noen som har jobbet der som mener å ha sett det....


Pleier ikke å gjøre noe spess ut av Valentinesdagen vi heller.. men tenkte å ta opp noe kake fra fryseren og bruke hjerteform til å lage hjertestykker til dessert idag :p og mulig dem får noe litt mer "Valentines-godteri" i lørdagsgodt :)

Ellers sto jeg opp idag, og har ikke noen spesielle planer enda ;) ungene sov hele natta, men Liana våkna rundt kl 6! Men jeg sto ikke opp før 7 da hun fortsatt virket trøtt ;)

Ha en god lørdag :D
 
Vi har hatt fast datenight i 9 år nå på Valentines. :p Men i år blir det hjemmekos istedenfor. :)
Det er koselig med et påskudd for å ha det litt ekstra koselig da :)
Godt mulig at vi hermer litt med kinamat i dag :)
T og jeg skal til Vinterparken i kveld, Så da kan vi voksne ha litt mat for oss selv etter det.
 
Det er koselig med et påskudd for å ha det litt ekstra koselig da :)
Godt mulig at vi hermer litt med kinamat i dag :)
T og jeg skal til Vinterparken i kveld, Så da kan vi voksne ha litt mat for oss selv etter det.
Vi har alltid middag alene på lørdager, spiser om kvelden og ser film. Så egentlig har vi jo datenight hver lørdag. ;)
Så får Hermine fiskekaker og pasta e.l. foran iPaden i middagstida :p

Så koselig med vinterparken. Hva skjer der?
 
Vi har alltid middag alene på lørdager, spiser om kvelden og ser film. Så egentlig har vi jo datenight hver lørdag. ;)
Så får Hermine fiskekaker og pasta e.l. foran iPaden i middagstida :p

Så koselig med vinterparken. Hva skjer der?
Hyggelig med lørdagsmiddag da :)
I Vinterparken er det bål og fakler, snøhuler, akebakke, spark til utlån og troll som går rundt :) kvelden avsluttes med fyrverkeri til dovregubbens hall :)
Så selger de posekakao og posevafler til en hel formue :p
 
Hei.
Vi har vært i Oslo å besøkt oldemoren til barna, værr på plantasjen med fisker og fugler og grilla på stranda. Ligger ikke på latsiden i dag :p

Nå skal søsteren min og jeg dra på butikken :)
 
:)
 

Vedlegg

  • 1423925096001.jpg
    1423925096001.jpg
    123,3 KB · Visninger: 9
  • 1423925136034.jpg
    1423925136034.jpg
    36,5 KB · Visninger: 9
  • 1423925156846.jpg
    1423925156846.jpg
    58,3 KB · Visninger: 9
Lene: Så koselig det ser ut til at dere har hatt det :D

Ungene og jeg har kost oss masse i dag! Først en tur hos søs og datra, så hos mamma og pappa, både ute og inne! Jeg fikk endelig sett gjennom tingene etter mormor, og tok med meg litt av det jeg vil ta vare på hjem.Så bar det hjem en tur, før T og jeg dro til Hunderfossen og Vinterparken!
På hjemveien hentet vi kinamat og han ville spise sammen emd oss, var ikke i seng før aaaltfor sent.
Minsten hadde også sovnet sent, fortalte mannen, for han hadde tygget i stykker den siste smokken han hadde, og slet dermed med å sove :p
 
Lene: Så koselig det ser ut til at dere har hatt det :D

Ungene og jeg har kost oss masse i dag! Først en tur hos søs og datra, så hos mamma og pappa, både ute og inne! Jeg fikk endelig sett gjennom tingene etter mormor, og tok med meg litt av det jeg vil ta vare på hjem.Så bar det hjem en tur, før T og jeg dro til Hunderfossen og Vinterparken!
På hjemveien hentet vi kinamat og han ville spise sammen emd oss, var ikke i seng før aaaltfor sent.
Minsten hadde også sovnet sent, fortalte mannen, for han hadde tygget i stykker den siste smokken han hadde, og slet dermed med å sove :p
Aktiv dag på dere! :)

Tygget i stykker smokkene? :eek:

Vi har så mange at hun ville brukt over en måned dersom hun spiste en hver dag :p

Men han må kanskje bare slutte med smokk dersom han tygger på de? :confused:
 
Back
Topp