PRATE NOK EN NY UKE!

Hermine er hes, hoster, klager over vondt i halsen og sover urolig.

Er redd for at hun blir syk igjen nå. :(

Jeg oooorker ikke mereeeeere sykdom nå. :( :(

Hun har feber og måtte få paracet:(
Ånei :(
 
Føler for å rive meg i håret...men hva kan man gjøre liksom?

Blir nok en hjemmedag i morgen da...upraktisk siden vi skal signere kontrakt på det nye huset i morgen men heldigvis har vi besteforeldre som kan stille opp.
 
Føler for å rive meg i håret...men hva kan man gjøre liksom?

Blir nok en hjemmedag i morgen da...upraktisk siden vi skal signere kontrakt på det nye huset i morgen men heldigvis har vi besteforeldre som kan stille opp.
Besteforeldre er gull verdt da!
Synd at hun skal bli så mye syk :(
 
Besteforeldre er gull verdt da!
Synd at hun skal bli så mye syk :(
Ja, bestefar må ta seg fri fra jobb.
Men da slipper vi iallfall å avlyse, igjen, det måtte vi sist da vi måtte til lege med henne.

Enten er det tilbake pga antibiotikaen ikke har gjort jobben sin eller så er det et nytt virus. Men det forklarer iallfall hvorfor natten var så dårlig, pleier å være slik natten før hun blir syk.
 
Ja, bestefar må ta seg fri fra jobb.
Men da slipper vi iallfall å avlyse, igjen, det måtte vi sist da vi måtte til lege med henne.

Enten er det tilbake pga antibiotikaen ikke har gjort jobben sin eller så er det et nytt virus. Men det forklarer iallfall hvorfor natten var så dårlig, pleier å være slik natten før hun blir syk.
Stakkars kroppen hennes. Og stakkars dere!
Snill bestefar da!
 
Stakkars kroppen hennes. Og stakkars dere!
Snill bestefar da!
Slitsomt for den lille kroppen å ikke få være skikkelig frisk en periode!

...og for mammaen som aldri får sove skikkelig :p
 
God morgen!
Her var det tøft for alle å stå opp. Minsten måtte vekkes, etter å ha sovet hele natten i sin egen seng, og han var ikke klar for å starte dagen så tidlig. Jeg er veldig glad for at vi slipper å levere han ved bhgs åpningstid så ofte :-o
Jeg kom på jobb litt over kl 7, og er snart ferdig :p ble leid inn for å hjelpe til på morgenen. Nå er alle reist på skolen, så det gikk jo greit!
Videre i dag blir det litt klesvask og lesing på meg :)
Ha en fin dag!
 
God morgen!
Her var det tøft for alle å stå opp. Minsten måtte vekkes, etter å ha sovet hele natten i sin egen seng, og han var ikke klar for å starte dagen så tidlig. Jeg er veldig glad for at vi slipper å levere han ved bhgs åpningstid så ofte :-o
Jeg kom på jobb litt over kl 7, og er snart ferdig :p ble leid inn for å hjelpe til på morgenen. Nå er alle reist på skolen, så det gikk jo greit!
Videre i dag blir det litt klesvask og lesing på meg :)
Ha en fin dag!
Jeg har starta ny ukestråd :p

Men så bra at E sov natta gjennom i egen seng, det er jo kjempebra. :)

Kjekt å jobbe litt om morra, men veldig kort vakt da. :p
 
Back
Topp