ÅneiHermine er hes, hoster, klager over vondt i halsen og sover urolig.
Er redd for at hun blir syk igjen nå.
Jeg oooorker ikke mereeeeere sykdom nå.
Hun har feber og måtte få paracet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ÅneiHermine er hes, hoster, klager over vondt i halsen og sover urolig.
Er redd for at hun blir syk igjen nå.
Jeg oooorker ikke mereeeeere sykdom nå.
Hun har feber og måtte få paracet
Føler for å rive meg i håret...men hva kan man gjøre liksom?Ånei
Besteforeldre er gull verdt da!Føler for å rive meg i håret...men hva kan man gjøre liksom?
Blir nok en hjemmedag i morgen da...upraktisk siden vi skal signere kontrakt på det nye huset i morgen men heldigvis har vi besteforeldre som kan stille opp.
Ja, bestefar må ta seg fri fra jobb.Besteforeldre er gull verdt da!
Synd at hun skal bli så mye syk
Stakkars kroppen hennes. Og stakkars dere!Ja, bestefar må ta seg fri fra jobb.
Men da slipper vi iallfall å avlyse, igjen, det måtte vi sist da vi måtte til lege med henne.
Enten er det tilbake pga antibiotikaen ikke har gjort jobben sin eller så er det et nytt virus. Men det forklarer iallfall hvorfor natten var så dårlig, pleier å være slik natten før hun blir syk.
Slitsomt for den lille kroppen å ikke få være skikkelig frisk en periode!Stakkars kroppen hennes. Og stakkars dere!
Snill bestefar da!
Ikke santSlitsomt for den lille kroppen å ikke få være skikkelig frisk en periode!
...og for mammaen som aldri får sove skikkelig
Jeg har starta ny ukestrådGod morgen!
Her var det tøft for alle å stå opp. Minsten måtte vekkes, etter å ha sovet hele natten i sin egen seng, og han var ikke klar for å starte dagen så tidlig. Jeg er veldig glad for at vi slipper å levere han ved bhgs åpningstid så ofte :-o
Jeg kom på jobb litt over kl 7, og er snart ferdig ble leid inn for å hjelpe til på morgenen. Nå er alle reist på skolen, så det gikk jo greit!
Videre i dag blir det litt klesvask og lesing på meg
Ha en fin dag!