Så koseligGod morgen! Snart skal T sendes til skolen og mamma kommer en tur etterpå. 1.klasse skal ha samling for de andre på småtrinnet i dag, så da tenkte jeg meg bort på skolen for å høre på sangen de skal synge
Ha en fin dag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koseligGod morgen! Snart skal T sendes til skolen og mamma kommer en tur etterpå. 1.klasse skal ha samling for de andre på småtrinnet i dag, så da tenkte jeg meg bort på skolen for å høre på sangen de skal synge
Ha en fin dag!
2.790.000, så vi er fornøyd med detFruH: hyggelig med samling. Kos derr masse. Håper E er bedre
Marian87: oi!!! Så mye snø... fikk dere bra takst på huset? Håper dere får solgt fort
Wow! Så flott :-D :-D :-D håper dere får mer også :-D2.790.000, så vi er fornøyd med det
Masse snø hos dere nå ja :dGod morgen
Det snør og snør ooog snør her. 15cm snø på veien som ikke er brøytet Like greit å bli hjemme når man kan da
Kaffe og film her nå, så må vi vel ut å måkke etter hvert. Og kanskje kjøpe kostyme til karnevalet, klarer ikke å finne det vi hadde. rotehode much?
Idag kommer leiligheten vår ut på Finn.no, SPENT!!!
Så kreative de er da, her må man kle ut egen unge.Masse snø hos dere nå ja :d
Her har det ikke snødd på en stund, men det yrer litt ute nå, ser jeg.
Det var koselig å bli bedt på samlingsstund ja, og hyggelig å se hva de har lært
Det var karneval i bhg til Lillebror i går, så det gikk han glipp av. Her lager de kostymer sammen med barna, så som regel leverer vi bare en ensfarvet, gammel t-skjorte eller noe slikt, som de maler på
Haha, vi har ikke begynt å pakke noe viVi reiser til pappa i helgen hele gjengen. Det blir trivelig. Kun 16 dager til vi flytter. Det skal bli herlig å komme ut fra dette rotte-huset her.
Planen deres i dag? :-D
Det er moro å lage selv, synes jeg, ikke å måtte kjøpeSå kreative de er da, her må man kle ut egen unge.
Men like greit synes jeg, jeg liker å bestemme sånt selv. Sa til Hermine at hun kunne få kle seg ut som et dyr når det skulle være karneval, og da ville hun være tiger som Karsten og Petra.
Bestemora kjøpte tigerdrakt til henne da.
Jeg har ikke evne til å lage noe selv...eller jeg ORKER ikke å lage noe selv. Hun blir fin tiger da!Det er moro å lage selv, synes jeg, ikke å måtte kjøpe
Så det kunne jeg gjerne gjort. Samtidig så ser jeg fordeler med å ha et fellesprosjekt rundt akkurat det der i barnehagen, så blir det likt for alle
Det er ikke så mye som skal til, vet duJeg har ikke evne til å lage noe selv...eller jeg ORKER ikke å lage noe selv. Hun blir fin tiger da!
Ja, jeg synes også det. Hvertfall når jeg hører hvor lite sykdom det er i dere andre sine barnehager.
Men jeg så jo hvorfor i går. Barna vaska hendene EN (!!!) gang iløpet av hele dagen. IKKE før frokost, IKKE etter toalettrunde før utetid Før lunsj, men IKKE før frukt. Og ingen som følger med om de vasker hendene etter dobesøk.
Det kan umulig være normalt!
Håper virkelig det er bedre tilstander i den nye barnehagen. De er iallfall masse mer ute og på tur, og det skal visst redusere smitte i en barnehage.
Hvor mange barn er det i den barnehagen?Jøsses! Det var da ganske dårlig hygiene! Og jeg er ganske sikker på at det har noe å gjøre med smitten der.. syns dere har utrolig ofte omgangssyke i den barnehagen??
Her har dem ikke hatt full smitte av omgangssyke så lenge jeg har hatt unger der! Bare noen tilfeller av og til..men da er det ofte barn som har blitt smitta av søsken som går på skole eller familie/venner fra andre barnehager
Når det kommer til vasking av hendene, så vasker dem alltid før og etter dem har spist gjennom hele dagen, og passer veldig på at barna vasker hendene godt etter dobesøk!
Og de ansatte er flinke til å vaske hender og sprite dem før og etter bleieskift og skal innrømme at det er lite sykdom utenon forkjølelser der! men det er vel mer oss foreldre som har skylda i, siden alle lar ungene være der så lenge allmenntilstanden er bra..