Skravletråd :)

Ja det er som regel mye lettere å få vakter når det er ledige stillinger. Jeg syntes det er veldig praktisk med ledige stillinger for da slipper man å være avhengig av at folk er syke hehe :p
Hehe ja. Det er nå sant. Det blir jo sånn for oss som vil ha litt ekstra;) Skal du jobbe noe i påsken da? Da er det jo helligdager, yayy!!

Hehe ja. Det er nå sant. Det blir jo sånn for oss som vil ha litt ekstra;) Skal du jobbe noe i påsken da? Da er det jo helligdager, yayy!!

Jeg har jobbehelg da så jobber ettermiddag fredag til søndag jeg :P jeg har egentlig masse helligdager i turnusen min i år men jula har jeg heldigvis perm siden jeg det blir første jula til den lille og da er det kjedelig å skulle jobbe så mye I jula. Men ellers så har jeg fri pinsa og det er jeg glad for :)

Jeg har jobbehelg da så jobber ettermiddag fredag til søndag jeg :p jeg har egentlig masse helligdager i turnusen min i år men jula har jeg heldigvis perm siden jeg det blir første jula til den lille og da er det kjedelig å skulle jobbe så mye I jula. Men ellers så har jeg fri pinsa og det er jeg glad for :)
Aha, skjønner. Er jo så god betalt:D
Åhh den første jula er jo så herlig. Da var han akkurat blitt 2mnd her. Sov jo for det meste:P

Aha, skjønner. Er jo så god betalt:D
Åhh den første jula er jo så herlig. Da var han akkurat blitt 2mnd her. Sov jo for det meste:P

Frøkna var nesten 1 år sin første jul og den lille blir rundt 5 mnd. Og så har jeg frøkna i jula i år :D hun feirer jo anna hvert år hos og faren, så da skal vi virkelig kose oss og slippe å tenke på jobb :)

God dag:)

Har dere noen helgeplaner?

Nei jeg har hvert å handlet inn mat og litt snop til i dag. Så nå blir det nok sofaen frem til jeg skal sove kun avbrutt av middagen som skal lages. Er alene hjemme da frøkna har reist til min mor og stefar.

Hva med deg da?

Helt grei:D
Fikk sendt mann og barn til svigers, besøkt min bror og hans gravide samboer og nå sitter jeg på jobb:D
Du da?

Ahh,fått gjort litt da:)
Når ferdig på jobb?:)
Hadde tidligvakt i dag og ellers slappet mye av etter det.

Back
Topp