Skravletråd :)

Herregud han naboen under oss spiller så høy musikk at knivene på veggen vibrerer og vannglassene vibrerer på bordet og vi må skru TVen høyere!
Vi flyttet ut fra sentrum og til selveiende i firmannsbolig for å slippe unna alt slikt. Dette er det eneste huset i hele gata hvor det bor en singel ung mann, og selvsagt under oss.
Jeg vil flytte, og har bare bodd her i tre mnd.
Hadde det bare vært en gang i blant og han hadde holdt musikken på normalt nivå og ikke hatt bare basshøyttalere, hadde det vært greit.

Men dette er ekstremt (eksen min holdt på med dette på diskotek og tilstelninger, jeg vet hva høyt er og hva HØYT er).

Neida det går bra, det skal mye til for å knekke meg sånn sett :p Dessuten har jeg bare godt av å slippe å tenke og etter forje uke vil jeg helst ikke tenke mer i det hele tatt haha :p

Jobber my om dagen du nå :) Men greit med fri en av dagene i helgen da :)

Good good.
Åh, trøblete uke:/?

Ja, blitt en del vakter det siste. Neste uke er det kun 1 vakt da:)

Herregud han naboen under oss spiller så høy musikk at knivene på veggen vibrerer og vannglassene vibrerer på bordet og vi må skru TVen høyere!
Vi flyttet ut fra sentrum og til selveiende i firmannsbolig for å slippe unna alt slikt. Dette er det eneste huset i hele gata hvor det bor en singel ung mann, og selvsagt under oss.
Jeg vil flytte, og har bare bodd her i tre mnd.
Hadde det bare vært en gang i blant og han hadde holdt musikken på normalt nivå og ikke hatt bare basshøyttalere, hadde det vært greit.

Men dette er ekstremt (eksen min holdt på med dette på diskotek og tilstelninger, jeg vet hva høyt er og hva HØYT er).

Herregud høres helt grusom ut!!
Eier han ikke respekt han da eller? Tankeløs kanskje?
Sagt til han da?:)

Litt spredt de da :)
Ja. De er det. Så da vi hadde stor innrykk av svigerfamilie forrige helg viet vi all vår tid til å være sammen med dem.
Å vi bruker vanligvis 3 ukers sommerferie på Island hvert år.

Ja. De er det. Så da vi hadde stor innrykk av svigerfamilie forrige helg viet vi all vår tid til å være sammen med dem.
Å vi bruker vanligvis 3 ukers sommerferie på Island hvert år.
Så kjekt :) Alltid hatt lyst å dra til Island en tur. Vil besøke slike varme kilder og bade :D

Herregud høres helt grusom ut!!
Eier han ikke respekt han da eller? Tankeløs kanskje?
Sagt til han da?:)

Nei ikke så lett å snakke med ham, og tror kanskje han har noe atferdsproblemer. Han driver og slår i veggene om kveldene og sambo hadde vært nede og spurt ham ang noe vannproblemer i bygget, da hadde ikke han skjønt at det ikke var vann i springen på over et døgn (??) og han hadde flere hull i veggen i gangen.

Hvis dere drar dit i juli mnd noen gang så får du si i fra ;) Det er som regel da vi er der..
Å vi har vel blitt litt sånn "selvlærte" turguider der :p
Kanskje det kan bli ferien i år :D Ta en langhelg eller kanskje en uke om mamma og dem gidder passe hundene :D

Nei ikke så lett å snakke med ham, og tror kanskje han har noe atferdsproblemer. Han driver og slår i veggene om kveldene og sambo hadde vært nede og spurt ham ang noe vannproblemer i bygget, da hadde ikke han skjønt at det ikke var vann i springen på over et døgn (??) og han hadde flere hull i veggen i gangen.
Huff, så lei situsjon:/

Good good.
Åh, trøblete uke:/?

Ja, blitt en del vakter det siste. Neste uke er det kun 1 vakt da:)

Uff ja, helt grusom egentlig... men men prøver å se litt lysere på ting selv om det er litt begrenset hvor lett det er når man føler at alle beskjed man får er negative og så blir man sittende alene og tenke..

Det blir nok godt :) har 2 vakter neste uke og så har jeg ferie resten av uka jeg da :)

Uff ja, helt grusom egentlig... men men prøver å se litt lysere på ting selv om det er litt begrenset hvor lett det er når man føler at alle beskjed man får er negative og så blir man sittende alene og tenke..

Det blir nok godt :) har 2 vakter neste uke og så har jeg ferie resten av uka jeg da :)
Huff ja...Skjønner det ikke kan være lett:/ Men godt du prøver tenke pos. Er vel også derfor ganske greit å jobbe en del, får du andre ting å tenke på?:)

Oki:) Jeg kommer til å si ja til en vakt til om jeg får tilbud, men ikke mer enn det.

Ja. Men utenom det så er det jo greit han lager jo ikke noe trøbbel eller noe, men ganske mye støy i helgene :( Jaja får håpe det blir bedre.
Neida,skjønner...men uanset plagsomt nok vil jeg tro.
Satse på det ja:)

Huff ja...Skjønner det ikke kan være lett:/ Men godt du prøver tenke pos. Er vel også derfor ganske greit å jobbe en del, får du andre ting å tenke på?:)

Oki:) Jeg kommer til å si ja til en vakt til om jeg får tilbud, men ikke mer enn det.

Nei og når det da stadig kommer noen dårlige nyheter om noe så er det greit å jobbe istedenfor å tenke :P

Det er jo greit det da :) er det lett å få vakter hos dere eller?

Nei og når det da stadig kommer noen dårlige nyheter om noe så er det greit å jobbe istedenfor å tenke :p

Det er jo greit det da :) er det lett å få vakter hos dere eller?
Skjønner deg godt jeg:)

Tjaaa, veldig opp og ned syns jeg. Akkurat nå har det vært en del, pga. ledige stillinger. Blir nok mindre i april mnd, da fylles noen opp.

Skjønner deg godt jeg:)

Tjaaa, veldig opp og ned syns jeg. Akkurat nå har det vært en del, pga. ledige stillinger. Blir nok mindre i april mnd, da fylles noen opp.

Ja det er som regel mye lettere å få vakter når det er ledige stillinger. Jeg syntes det er veldig praktisk med ledige stillinger for da slipper man å være avhengig av at folk er syke hehe :P

Back
Topp