Ja for noen dager. Hun bor her noen dager annenhver uke omtrentinn hos deg??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja for noen dager. Hun bor her noen dager annenhver uke omtrentinn hos deg??
Ja, må tenke posDet skal ikke mange bitene med sjokolade til før jeg blir kvalm og etter jeg ble gravid så skal det ennå mindre mengder til før jeg blir kvalm haha men men det gir seg etterhvert og det positive er at jeg har sjokolade til i morgen også![]()
ahh.. litt som avlastning da.. Det er jo flott gjort av deg/dere.Ja for noen dager. Hun bor her noen dager annenhver uke omtrentHar autisme og krever en del så foreldrene mine får litt "pause"
![]()
Ja, bare uten noe skriftlig avtale om det eller noe. Hun betyr alt for meg så gjør det med gledeahh.. litt som avlastning da.. Det er jo flott gjort av deg/dere.![]()
Hva gjør man ikke for familie!Ja, bare uten noe skriftlig avtale om det eller noe. Hun betyr alt for meg så gjør det med glede![]()

Ja det er de! Jeg er veldig familiemenneske.. Å det vet mannen min.. Jeg gjør alt for dem.Sant detFamilie er viktig
![]()
Samme herJa det er de! Jeg er veldig familiemenneske.. Å det vet mannen min.. Jeg gjør alt for dem.
Ja, må tenke pos
Du jobber ikke i helgen?![]()
Er jo råstilig!!Jo takkJeg var kanskje litt for tøff også da...hehe
Hun negledesigneren syns jo det var veldig gøy daVis vedlegget 103466
vi flyttet i november 2013.. Før bodde vi 30 min fra nærmeste familie..Samme herGår aldri mer enn en uke uten at jeg besøker dem
![]()
Hihi, huske å ikke jobbe deg i hjel daNei jeg har ikke jobbehelg denne helgenmen om de ringer å spørr så sier jeg ja da
![]()
Ååh...det var lekkert
Så herligvi flyttet i november 2013.. Før bodde vi 30 min fra nærmeste familie..
Nå har jeg pappa,stemor,farmor og farfar 2 minutter til NORD..
Onkel, bestemor og bestefar 4 min til sør og tanter, onkler og 2 kusiner 10 min til vest... Jeg bor midt i mellom alle.. nesten
Å jeg elske det!
Er jo råstilig!!en designers drøm å lage!
Her er det max 30-40 min til min famlie..Så herligBor max 40 min unna all min familie og 60 min unna mannens
![]()
Takk for detÅåh...det var lekkert
Fint dere har det!!
Litt spredt de daHer er det max 30-40 min til min famlie..
LItt verre med sambo siden han er Islandsk...
Svoger med familie bor oppe ved Mo i Rana.
Svigerinne med sambo bor i England.
Svigers,2 svogere og resten av familien bor på Island.
Hihi, huske å ikke jobbe deg i hjel da![]()
Men ja...de penga...
Jeg jobber i morgen, men fri søndag.