Carros sin dagbok

Håper den utvikler seg til et lite oktober-nurk. ♡
 
PP17, 9 DPO

Jeg har en innrømmelse å komme med; jeg er kvalm, veldig kvalm. Mye mer enn vanlig DPO kvalm. Men 9 DPO er altfor tidlig å tolke det som et positivt tegn. Jeg tror altså ikke at jeg er kvalm pga at jeg er gravid, men jeg tenker at det kanskje har sammenheng med at jeg tok pergo tidligere denne gangen. Det gjør jeg isåfall ikke neste pp, for dette er tøft altså!
 
Som vanlig det "noe" litt tydeligere når testen er tørket, men den er fortsatt ikke sterkere enn tidligere tester jeg har hatt. Vi får se i morgen :)

(Morgentest 9 DPO tørket)
ImageUploadedByBV Forum1423670575.199284.jpg
 
Last edited:
PP17, 9 DPO kveld

Jeg tok en kveldstest i dag. Duppet av på sofaen og innså da jeg våknet at det var 4 timer siden sist jeg var på do. Så testetøsa synes jeg like gjerne kunne ta en test, ellers ble det bortkastet urin! :p Dyppet den, tlf ringte, og så først på testen etter 20 minutter. Og det "noe" er faktisk (bittelitt) sterkere enn i morges!! Ingen tvil.. Det pleier ikke å skje for meg.. Så nå ble jeg mer spent på morgendagens test altså.. Men forhåpninger? Nei, trenger litt mer!
Legger ved bilde, men veldig vanskelig å få den med på bildet, den er sterkere i virkeligheten..

ImageUploadedByBV Forum1423683738.294605.jpg
 
PP17, 9 DPO kveld

Jeg tok en kveldstest i dag. Duppet av på sofaen og innså da jeg våknet at det var 4 timer siden sist jeg var på do. Så testetøsa synes jeg like gjerne kunne ta en test, ellers ble det bortkastet urin! :p Dyppet den, tlf ringte, og så først på testen etter 20 minutter. Og det "noe" er faktisk (bittelitt) sterkere enn i morges!! Ingen tvil.. Det pleier ikke å skje for meg.. Så nå ble jeg mer spent på morgendagens test altså.. Men forhåpninger? Nei, trenger litt mer!
Legger ved bilde, men veldig vanskelig å få den med på bildet, den er sterkere i virkeligheten..

Vis vedlegget 103149
Ser den noe der ja.. trengte ikke zoome en gang :D
Spennende spennende :)
 
Herreguuuud, se på den a!!! Det der MÅ jo være spire??? Åå, nå ble jeg superspent på morgendagens test altså. :D
 
Herreguuuud, se på den a!!! Det der MÅ jo være spire??? Åå, nå ble jeg superspent på morgendagens test altså. :D

Den er ulik noe annet jeg har fått.. Så kjenner at håpet stiger litt mer! Har lagt klar en cb+ og, tror jeg må svi av to tester i morgen (selv om jeg selvfølgelig burde ventet til fredag da, men hallo liksom?? :p )
Tror jeg legger meg tidlig ikveld. Hehe! :p
 
Den er ulik noe annet jeg har fått.. Så kjenner at håpet stiger litt mer! Har lagt klar en cb+ og, tror jeg må svi av to tester i morgen (selv om jeg selvfølgelig burde ventet til fredag da, men hallo liksom?? :p )
Tror jeg legger meg tidlig ikveld. Hehe! :p
Du får ikke lov til å vente til fredag. No way, José! :p Vet hvilken dagbok jeg skal sjekke først i morgen. ;) Sov godt! :p
 
Spennende!! 9dpo? Da er det uteolig spennende med din test i morgen!!! Lykke til!
 
Du har jo en svak strek! Åh!!! Nå MÅ den bli tydelig og rosa! ♥♥♥

Se her, redigert;
1423690617713.jpg

(Og bare for å vise at man ikke kan redigere frem så tydelig strek uansett, her er morgentesten din redigert på samme måte;
1423690666904.jpg :) )
 
Du har jo en svak strek! Åh!!! Nå MÅ den bli tydelig og rosa! ♥♥♥

Se her, redigert;
Vis vedlegget 103163

(Og bare for å vise at man ikke kan redigere frem så tydelig strek uansett, her er morgentesten din redigert på samme måte;
Vis vedlegget 103164 :) )

Oi, det var jo stor forskjell! :D Flinke og snille Lykkeliten!❤️ Forrige pp var jo min veldig tydelige strek syltynn. Denne har rett tykkelse. Og den er sterkere enn morgentesten, sukk tenk hvis..? ❤️

Fant en mulig forklaring på kvalmen, jeg føler meg febril nå ikveld. Målte temp til 38,1, normaltemp for meg er 36,5. Så mulig jeg rett og slett blir syk. :(
 
Last edited:
Spennende!! 9dpo? Da er det uteolig spennende med din test i morgen!!! Lykke til!

Oi, denne har jeg oversett, ble visst litt blendet av bildene Lykkeliten hadde redigert! :) Ja, 9 DPO idag. Utrolig spent på i morgen, kjenner fallhøyden begynner å bli litt stor. :p Takk❤️
 
Nå er jeg spent på de neste testene dine. ♥
 
PP17,10 DPO

Herregud, jeg skjelver.. Streker på begge testene innen tidsfristen, begge dukket opp ganske umiddelbart. De er svake, men de er der!! Og bt er tydelig rosa! Kan dette virkelig være sant??

ImageUploadedByBV Forum1423719102.846157.jpg
ImageUploadedByBV Forum1423719118.494638.jpg

(Bildene er tatt etter 5 minutter)
 
Oioioi, det kan se ut som det er din tur Carros!!!! Ser tydelig streker her! Jeg tror du er preggers!
 
Jaaaaa :D :D Nå fikk jeg grøsninger, haha. Jeg lurer meg til å hviske et gratulerer. Du er gravid!!! <3
 
Jippi!!!!!!!! Gleder meg til bilder av disse testene når de er tørre. :D :D

GRATULERER!!! Du er gravid. ♥♥♥♥

Og jeg måtte redigere jeg og. :oops: Håper det går greit.

1423726743714.jpg

1423726757581.jpg
 
Back
Topp