Felles skravle 2015

Krise!!! Siden jeg lastet ned fringe fra er stengt :o har de sesong 1 på amerikanske netflix? :)

De har alle sesongene på amerikansk netflix;)

Ungene sover, Mor burde gjøre noe fornuftig. Mor har kræsjet i sofaen...

Kommet meg inn for lenge siden.
Han snudde bilen med en gang, hadde kommet et stykke da siden jeg hadde brukt litt lang tid fra parkeringsplassen og opp til inngangen siden jeg går litt sakte.
Var kjedelig å stå å vente, men tror ikke jeg måtte vente mer enn 10 minutter, men de var lange.
Bare så utrolig kjedelig når jeg oppdaget det

Bra det da, men kjennes jo alltid mye lengre ut når man står der og venter :/

Ja, mannen som har fikset her så jeg vet dessverre ikke :/
Er vist ikke så vanskelig.
Bare å google det som finner man sikkert en oppskrift på nett

Takk til samboeren som nå har dyttet i seg brødskiver med nydelig salami på.... :(

En av mine eldre kollegaer spurte meg om jeg hadde hatt noen lyster i svangerskapet i dag.
Jeg har ikke hatt det, bare anti-lyster, det kunne hun fortelle at slik hadde det også vært med henne, og en av hennes virkelige store anti-lyster var salami.
Jeg fortalte henne at i dag frarådes gravide å spise det, og hun konkluderte med at da var det kanskje en grunn :)

Oppdatering kl 21:58

1. m&m mini 1.730
2. Hope91 1.725
3. Peppercat 1.560
4. Mirell 1.461
5. lizzed 1.343
6. Lilleblomst_15 1.237
7. Kengu 1.207
11. Musemor med to små og en i magen 900
14. Mallejenta 743
16. ALN89 728
17. EJ 674
18. Babylito 667
19. Sara 569
20. trinebeth 562
28. Lanterne 339

Regner med at det vil være mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 589 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 18 øverste ajur til 1.500.
3 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-februar-hva-ønsker-du-å-vinne.1742292/

En av mine eldre kollegaer spurte meg om jeg hadde hatt noen lyster i svangerskapet i dag.
Jeg har ikke hatt det, bare anti-lyster, det kunne hun fortelle at slik hadde det også vært med henne, og en av hennes virkelige store anti-lyster var salami.
Jeg fortalte henne at i dag frarådes gravide å spise det, og hun konkluderte med at da var det kanskje en grunn :)
Jeg fikk skikkelig lyst på det sist også! Var helt forferdelig :(

Back
Topp