Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen
Sove kan man visst gjøre nårmaner pensjonist.!
Er så lei av å ikke sove skikkelig..
Så bra at det hjalp.God morgendet er så kjedelig det !! Jeg har heldigvis sovet ganske godt i natt. Hjalp å lufte tankene for mannen før jeg la meg
Det føler alltid jeg at jeg behøver også, men trur bare det har blitt en dårlig uvane. Skal gjøre alt for å ikke sovne om noen timer igjen !Så bra at det hjalp.
Ja det er kjempekjedlig, trenger litt mersøvn enn det jeg får
Jeg har jo gått sånn i mange år, får en god natt en gang i blan tmed 7 t men som regel ligger det på rundt 3-5 t..Det føler alltid jeg at jeg behøver også, men trur bare det har blitt en dårlig uvane. Skal gjøre alt for å ikke sovne om noen timer igjen !
Uff så kjedelig. Noe spesiell grunn for det eller ?Jeg har jo gått sånn i mange år, får en god natt en gang i blan tmed 7 t men som regel ligger det på rundt 3-5 t..
Nei, bare er sånn. Har søvnproblemer både jeg,mamma ,søster og en nevø..Vi har bare ikke like søvnproblemer.Uff så kjedelig. Noe spesiell grunn for det eller ?![]()
Må være utrolig slitsomtNei, bare er sånn. Har søvnproblemer både jeg,mamma ,søster og en nevø..Vi har bare ikke like søvnproblemer.
Man lærer seg jo å leve med det, er bare at noen perioder er mer slitsomme enn andre. Nå er det så mye somskjer at jeg blir ekstra sliten pga lite søvnMå være utrolig slitsomt![]()
Ja det skjønner jeg. Man blir jo ødelagt av for lite søvn.Man lærer seg jo å leve med det, er bare at noen perioder er mer slitsomme enn andre. Nå er det så mye somskjer at jeg blir ekstra sliten pga lite søvn
Blir veldig bra. Da blir areal oppe øktHørtes ut som mye jobb!
Blir nok bra når de er ferdig!
Ditto. Jeg har samme problemet. Kos deg på kurs! Håper du ikke er alt for trøtt.God morgen
Strikker baby teppe i mørk lillaSå flink du er
Hva strikker du?
Takk for det, skal prøve å holde meg våken![]()
Så morroStrikker baby teppe i mørk lilla![]()
JaSå morro![]()
Har virkelig ikke tålmodighet jeg altsåJaDet er gøy å lage sitt eget. Jeg som ALDRI har strikket før
![]()
Har ikke jeg hatt før heller. Men nå når det er noe til lillesøster i magen så gir det liksom litt meningHar virkelig ikke tålmodighet jeg altså![]()
Ja HeheHar ikke jeg hatt før heller. Men nå når det er noe til lillesøster i magen så gir det liksom litt mening![]()
God formiddagGod morgen