Felles skravle 2015

Det har ikke jeg tenkt på ;O hadde kanskje tenkt meg i svømmehallen men trur ikke bikini passer

Kan være greit å prøve før du drar da;)

Egentlig ikke. Jo færre som vet om det jo kortere ventetid;) haha
Men nå vet hun det ihvertfall og kan tipse andre:)

Veldig greit. Og taekwondo og bekkenløsning er vel kanskje ikke bestevenner, så det blir jo mindre der. Da er det veldig greit å ha noe annet:D
Ja, det er sant.. vil nok heller provosere det ja! Står sikkert litt på ett bein og fører beinet ut til siden på f.eks spark.. det er de verste bevegelsene for meg...

Ja, det er sant.. vil nok heller provosere det ja! Står sikkert litt på ett bein og fører beinet ut til siden på f.eks spark.. det er de verste bevegelsene for meg...

Sidespark er nok ikke den beste nei:o haha
Greit nok at man har god holdning i taekwondo, men mange bevegelser som ikke egner seg best. Veldig mye hoftebruk og:p

Får man slike gravidbadedrakter som magen kan vokse i? :)
Finnes det ja.

Zalando har flere, viser kjapt søk. Før tror jeg også hm har hatt, men så ikke det der. Sjekk steder som selger mammaklær.

Sidespark er nok ikke den beste nei:o haha
Greit nok at man har god holdning i taekwondo, men mange bevegelser som ikke egner seg best. Veldig mye hoftebruk og:p
Ja.. har man bekkenløsning er det jo mange "riktige" bevegelser som ikke er like heldige lenger!

Finnes det ja.

Zalando har flere, viser kjapt søk. Før tror jeg også hm har hatt, men så ikke det der. Sjekk steder som selger mammaklær.
Lurer på om zalando hadde en som ikke er så dyr og som noen anbefalte..

Takk for tips:)
Da skal jeg sjekke ut der:) hadde jo vært greit med noe som sitter greit og ikke må byttes ut etter et par ganger:p hehe

Ja.. har man bekkenløsning er det jo mange "riktige" bevegelser som ikke er like heldige lenger!

Ikke sant. Haha
nå er det bare å få sagt fra at jeg ikke kan trene der da...

Takk for tips:)
Da skal jeg sjekke ut der:) hadde jo vært greit med noe som sitter greit og ikke må byttes ut etter et par ganger:p hehe
Jeg har da brukt en gammel vanlig badedrakt jeg :-P har gått helt fint frem til nå iaf :-) men skal man først kjøpe er jo det greit.. sparkjøp har billige vanlige badedrakter forresten..

Jeg har da brukt en gammel vanlig badedrakt jeg :-P har gått helt fint frem til nå iaf :-) men skal man først kjøpe er jo det greit.. sparkjøp har billige vanlige badedrakter forresten..

Sjekke ut der og da:) føler at bikinibuksa mi kan skli ned litt, og har ikke badedrakt, så greit å finne noe annet

Jepp.. det er vel på tide.. har du fått mage enda da?

Har vel økt en 10-15 cm i omkrets. Mest oppblåst egentlig da, så er ikke mye annet å skryte av.

Back
Topp