Det har ikke jeg tenkt på ;O hadde kanskje tenkt meg i svømmehallen men trur ikke bikini passerHahaha, tror jeg står over. Har jo bikini, men vet ikke om den passer![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har ikke jeg tenkt på ;O hadde kanskje tenkt meg i svømmehallen men trur ikke bikini passerHahaha, tror jeg står over. Har jo bikini, men vet ikke om den passer![]()
Det har ikke jeg tenkt på ;O hadde kanskje tenkt meg i svømmehallen men trur ikke bikini passer
Ja det har skjedd en feil her!! Ble like sjokka selv!Jøss og jeg er som er våken![]()
Ja, det er sant.. vil nok heller provosere det ja! Står sikkert litt på ett bein og fører beinet ut til siden på f.eks spark.. det er de verste bevegelsene for meg...Egentlig ikke. Jo færre som vet om det jo kortere ventetidhaha
Men nå vet hun det ihvertfall og kan tipse andre
Veldig greit. Og taekwondo og bekkenløsning er vel kanskje ikke bestevenner, så det blir jo mindre der. Da er det veldig greit å ha noe annet![]()
Du må nok handle litt jaHahaha, tror jeg står over. Har jo bikini, men vet ikke om den passer![]()
Ja tror detKan være greit å prøve før du drar da![]()
Sto opp med runis i dagJa det har skjedd en feil her!! Ble like sjokka selv!
Ja, det er sant.. vil nok heller provosere det ja! Står sikkert litt på ett bein og fører beinet ut til siden på f.eks spark.. det er de verste bevegelsene for meg...
Får man slike gravidbadedrakter som magen kan vokse i?Du må nok handle litt ja![]()
Hadde vært noeFår man slike gravidbadedrakter som magen kan vokse i?![]()
Finnes det ja.Får man slike gravidbadedrakter som magen kan vokse i?![]()
Ja.. har man bekkenløsning er det jo mange "riktige" bevegelser som ikke er like heldige lenger!Sidespark er nok ikke den beste neihaha
Greit nok at man har god holdning i taekwondo, men mange bevegelser som ikke egner seg best. Veldig mye hoftebruk og![]()
Lurer på om zalando hadde en som ikke er så dyr og som noen anbefalte..Får man slike gravidbadedrakter som magen kan vokse i?![]()
Finnes det ja.
Zalando har flere, viser kjapt søk. Før tror jeg også hm har hatt, men så ikke det der. Sjekk steder som selger mammaklær.
Lurer på om zalando hadde en som ikke er så dyr og som noen anbefalte..
Ja.. har man bekkenløsning er det jo mange "riktige" bevegelser som ikke er like heldige lenger!
Jeg har da brukt en gammel vanlig badedrakt jegTakk for tips
Da skal jeg sjekke ut derhadde jo vært greit med noe som sitter greit og ikke må byttes ut etter et par ganger
hehe
Jepp.. det er vel på tide.. har du fått mage enda da?Ikke sant. Haha
nå er det bare å få sagt fra at jeg ikke kan trene der da...
Jeg har da brukt en gammel vanlig badedrakt jeghar gått helt fint frem til nå iaf
men skal man først kjøpe er jo det greit.. sparkjøp har billige vanlige badedrakter forresten..
Jepp.. det er vel på tide.. har du fått mage enda da?
Ok. Den kommer fortere enn du aner ;-) jeg hadde i alle fall endel vokseperioderHar vel økt en 10-15 cm i omkrets. Mest oppblåst egentlig da, så er ikke mye annet å skryte av.