Hva skal dere i dag?

Venninna mi som jeg var ute å spiste med viste seg å være gravid.
Jeg er seriøst omringet av gravide mennesker o v e r a l t..!

Venninna mi som jeg var ute å spiste med viste seg å være gravid.
Jeg er seriøst omringet av gravide mennesker o v e r a l t..!
Haha, møtte en bekjent på bussen i dag som fortalte meg at hun er gravid:)

Haha, møtte en bekjent på bussen i dag som fortalte meg at hun er gravid:)

Jammen, det er helt villt!
Hadde besøk av ei gravid venninne på lørdag som kunne fortelle at ei annen venninne av oss også var gravid. Seriøst!
Samme kunne forresten hun i går også..

Det er kun bestevenninnene mine som ikke er gravide, heldigvis.

Til legen med mini i dag pga feber og utslett. Begynner å bli sliten av sykdom og lite søvn.

Jammen, det er helt villt!
Hadde besøk av ei gravid venninne på lørdag som kunne fortelle at ei annen venninne av oss også var gravid. Seriøst!
Samme kunne forresten hun i går også..

Det er kun bestevenninnene mine som ikke er gravide, heldigvis.
Det er nok alderen vår som gjør det, de fleste får jo barn i denne alderen:)
En barndomsvenninne av meg fikk akkurat barn og en annen har termin nå i februar. Ungene popper ut:)

Idag har jeg vært på lang skitur igjen, deilig å få brukt kroppen:)

Rydde. Svigers kommer i dag og blir over helgen:)

4. dag med syk eldstemann. Må innom jobb for et lite møte og så er det antimobbe konsert på skolen senere. Heldigvis har ungene en super bestemor som passer den syke.

I dag er frøkna 11 mnd! Siste mnd som baby :)

Jeg skal fikse neglene i dag, elles bare kose meg hjemme. Gleder meg til helg!

Rydder litt i huset før seinvakt på jobben. Fredag 13 i dag! Iiiks, burde vel bare blitt hjemme :P Valentines i morga feires med Harrytur til Sverige med mann og barn :P

Idag skal jeg til hudpleier for å nappe øyebryn og få massasje:)

Jeg og frøkna bakte bananmuffins (barnevennlige) da jeg kom hjem fra jobb. Kosa oss verre!
Etter hun la seg har jeg laget en deig med kaldthevet rundstykker, resten av kvelden skal jeg ligger på sofaen. Mannen er på fredagsøl med jobben.

Idag har samboeren shoppet og jeg og vesla har hengt med. Hun fant ut at det er gøy å stå baklengs i vogna, det kan bli en utfordring etterhvert...

Ikveld skal vi på kino og se Fifty shades of gray. Svigermor er barnevakt:)

Jeg har vært å trent med ei venninne, så vært å voksa meg, før vi har vaska og rydda i leiligheten.

I kveld skal vi ut å spise, gleder meg!

Har trent med ei venninne, så har jeg bakt fastelavenboller.

Idag har jeg pakket til Gran Canaria som vi reiser til imorgen tidlig:) Litt stressa for flyturen, men det går vel greit.

Tenk i dag er lillesnuppa 1 år! Tida flyr! Plutselig ikke baby lenger, men en liten smårolling full av latter og glede!
Holder på å gjøre oss klar til 12 mnd kontroll på helsestasjonen. Fin bursdag når mamma lar folk stikke deg i låret gitt! ;)

Tenk i dag er lillesnuppa 1 år! Tida flyr! Plutselig ikke baby lenger, men en liten smårolling full av latter og glede!
Holder på å gjøre oss klar til 12 mnd kontroll på helsestasjonen. Fin bursdag når mamma lar folk stikke deg i låret gitt! ;)

Gratulerer med lillesnuppa:) Tiden flyr ja!

alle planer kastet over ende igjen - sykt barn igjen. Denne ganga eldste... Siste 2,5uker har vi kun hatt 4 dager der alle var friske :-(

Back
Topp