Peppercat
Gift med forumet
Lykke til. God nattDa er jeg i seng, og totalt utslitt.
Håper jeg får sove litt bedre denne natten enn forrige, og at jeg ikke er for stiv i morgen.
Gleder meg til torsdag, da skal jeg ligge rett ut på sofaen hele dagen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til. God nattDa er jeg i seng, og totalt utslitt.
Håper jeg får sove litt bedre denne natten enn forrige, og at jeg ikke er for stiv i morgen.
Gleder meg til torsdag, da skal jeg ligge rett ut på sofaen hele dagen
Mamma har to jenter, så antar at det er derfor hun tror jeg får jenterhehehe farmor mente at jeg var en typisk "jentemamma"![]()
God tur hjem! Virker som du har lagt inn en god innsats i kveld100 mail, og dette er ting jeg nå har kontroll på, noe skal jeg ta i morgen tidlig, noe venter på at vi skal begynne på 2015, og noe skal jeg høre med en kollega om.
Men da drar jeg hjem.
kjedelig at den ikke funker som den skal da.Mamma har to jenter, så antar at det er derfor hun tror jeg får jenter
Prøvde å høre med doppler nå, men fant bare min egen puls og er dårlig batteri på den så den tuner ut etter kort tid![]()
jeg ser på ungesurrogat mødreGod natt til de som legger seg.
Jeg ser greys..
Skal bytte batteri, må bare få kjøpt innkjedelig at den ikke funker som den skal da.
Har en doppler jeg ogsåDen fungerer supert. Men har ikke tenkt noe over dette med hjertelyd
![]()
hahahahahaSkal bytte batteri, må bare få kjøpt inneller først må jeg huske å kjøpe
![]()
Hjemme, trøtt og sliten.God tur hjem! Virker som du har lagt inn en god innsats i kveld![]()
Da er det deilig å sette seg nedAaaah! Endelig landet i sofaen etter en lang dag.. Vært og handlet stelleveske og div annen shopping, vært innom jobb og ordnet en venninne, kjøpt maling og funnet gulv til gangen og en tur på ikea.. Kjennes ut som om jeg har løpt maraton![]()
Trodde jeg skulle renne vekk altså, kjenner det begynner å bli varmt og tungt nå![]()
Oj det er noe jeg kunne sett påjeg ser på ungesurrogat mødre![]()
Da er det deilig å sette seg nedeffektiv dag da!
![]()
Hvor går det?jeg ser på ungesurrogat mødre![]()
FEMHvor går det?
Og på plass i senga. God nattHjemme, trøtt og sliten.
God nattOg på plass i senga. God natt
God natt!Og på plass i senga. God natt
god nattOg på plass i senga. God natt