Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Synes det er gøy når folk ikke skal vite det![]()
Det er veldig gøy
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes det er gøy når folk ikke skal vite det![]()
Jg skal , men skal se neste ukes episodeAndre som skal se greys idag da?
Folk kan bli ganske frustrert da. Vi viste det ikke med første og folk ble nesten små gal.Det er veldig gøyogså syns jeg det er litt gøy når de fleste rundt meg er så nysgjerrig på hva det blir. Da er det ekstra gøy å ikke vite tror jeg
![]()
Ja det er jo en fordel da.Det er det ja, men han kan heldigvis sove i bilen
Veldig stor fordel, det kurset varer jo til 15, så er greit han er opplagt..Ja det er jo en fordel da.
når vi reiser til Island Har det flere ganger hvert nødvendig å la snuppa sove i bilen.
Hehe.. er så nysgjerrig selv jeg, at det hadde vært uutholdelig å ikke vite om vi hadde kunnet.. men beundrer de som får det til ;-)Folk kan bli ganske frustrert da. Vi viste det ikke med første og folk ble nesten små gal.
Nå var du sikkerlig sexy søss!Vis vedlegget 103014fin kveld i dag xD
Jeg skjønner ikke hvordan du klarer å holde deg, jeg bestilte ul dagen etter oul for å få vite kjønn jegOverraskelse her, med mindre jeg ser det veldig tydelig selv
Føler at oul blir en fin milepæl![]()
ja det er sant.Veldig stor fordel, det kurset varer jo til 15, så er greit han er opplagt..
HahahaVis vedlegget 103014fin kveld i dag xD
SantNå var du sikkerlig sexy søss!
Folk kan bli ganske frustrert da. Vi viste det ikke med første og folk ble nesten små gal.
Hehe den er så diggHahaha![]()
Haha. Er en tålmodig sjelJeg skjønner ikke hvordan du klarer å holde deg, jeg bestilte ul dagen etter oul for å få vite kjønn jegble så mye tull på oul at jeg aldri rakk å spørre før jeg omtrent ble dyttet ut døra...
Hehe, det som er hakket verre er jo at du vet, men vil ikke si noe.Det er litt det jeg håper på. Hehe. Kall meg litt ond kanskje
Har alltid sett for meg at jeg ikke vil vite da, men mannen vil. Så blir nok til det neste gang.
Det er jo veldig bra jobbet. Ikke så langt unna målet nå164
Og et par tidkrevende jeg må ta nå :-(