Felles skravle 2015

Synes det er gøy når folk ikke skal vite det :-)

Det er veldig gøy:) også syns jeg det er litt gøy når de fleste rundt meg er så nysgjerrig på hva det blir. Da er det ekstra gøy å ikke vite tror jeg:)

Det er det ja, men han kan heldigvis sove i bilen
Ja det er jo en fordel da.
når vi reiser til Island Har det flere ganger hvert nødvendig å la snuppa sove i bilen.

Folk kan bli ganske frustrert da. Vi viste det ikke med første og folk ble nesten små gal.
Hehe.. er så nysgjerrig selv jeg, at det hadde vært uutholdelig å ikke vite om vi hadde kunnet.. men beundrer de som får det til ;-)

Overraskelse her, med mindre jeg ser det veldig tydelig selv;)
Føler at oul blir en fin milepæl:D
Jeg skjønner ikke hvordan du klarer å holde deg, jeg bestilte ul dagen etter oul for å få vite kjønn jeg :p ble så mye tull på oul at jeg aldri rakk å spørre før jeg omtrent ble dyttet ut døra...

Folk kan bli ganske frustrert da. Vi viste det ikke med første og folk ble nesten små gal.

Det er litt det jeg håper på. Hehe. Kall meg litt ond kanskje:p

Har alltid sett for meg at jeg ikke vil vite da, men mannen vil. Så blir nok til det neste gang.

Jeg skjønner ikke hvordan du klarer å holde deg, jeg bestilte ul dagen etter oul for å få vite kjønn jeg :p ble så mye tull på oul at jeg aldri rakk å spørre før jeg omtrent ble dyttet ut døra...
Haha. Er en tålmodig sjel;)
Mannen ikke like mye:p

Back
Topp