Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal jeg gjøreDu får si fra hva du finner ut av da så kan vi prøve å planlegge noehadde vært veldig gøy å få til noe
![]()
Det skal jeg gjøre
Fortsatt lyst på den jenteturen jeg![]()
TrøøøttGod kveld jenter.. hvordan går det med dere i dag?
haha var er "tidlig"Trøøøtt
Tror jeg skal legge meg snart. Må "tidlig" opp i morgen
Jeg skal vaske komfyrenTrøøøtt
Tror jeg skal legge meg snart. Må "tidlig" opp i morgen
Jeg finner sikker ut snart når jeg kan og ikke kanHadde vært gøy det!!! finne en dag vi kan planlegge dajeg kan når som helst nå
![]()
Neida, stresser ikke med bilde. Det får bli en annen dag. Men vært så mye å gjøre.Måtte rydde hele loftet. Tomme rom og fylle inn på andre. Flytte ned i kjelleren osv. De begynner å bygge arken i morgen der oppe nemlig.Ikke stress med detbilde kan vi se når det passer!
Kos deg med svigersbesøk![]()
haha var er "tidlig"![]()
Jeg skal vaske komfyren![]()
hahaha huff da!Skal være hos legen 0830, så må dra hjemmefra kl 0800
Mp stå opp en halvtime før jeg pleier å våkne av meg selv
Må gjøres innimellom det og![]()
hahaha huff da!
hva skal du hos legen i morgen da?
Skal jo flytte såSkal være hos legen 0830, så må dra hjemmefra kl 0800
Mp stå opp en halvtime før jeg pleier å våkne av meg selv
Må gjøres innimellom det og![]()
Ønsker deg ei god nattVurderer å finne senga, gruer meg til å stå opp tidlig.
Ja.er vel kanskje greit å vaske etter seg så det er rent til nestemannSkal jo flytte så![]()
HÆ!? må man det!?!?!Ja.er vel kanskje greit å vaske etter seg så det er rent til nestemann![]()
Når vi solgte leiligheten så vasket og skrubbet jeg mer enn noengang. Han som skule overta var en fyr på 20 eller noe. Når han var der for å overta spurte vi om han var fornøyd med vasken. Så gikk han inn på kjøkkenet, skrudde på kjøkkenkrana og sa "ja, funker fint det"..HÆ!? må man det!?!?!![]()

Noen er enklere enn andreNår vi solgte leiligheten så vasket og skrubbet jeg mer enn noengang. Han som skule overta var en fyr på 20 eller noe. Når han var der for å overta spurte vi om han var fornøyd med vasken. Så gikk han inn på kjøkkenet, skrudde på kjøkkenkrana og sa "ja, funker fint det"..
![]()
Det kan man trygt siNoen er enklere enn andre![]()