Kan ikke være det hver dag heller.ikke jeg ,bare ikke i skravlehumør i dag
Hadde det slik i helgen....
Greit å ta litt BV fri en gang i blant
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan ikke være det hver dag heller.ikke jeg ,bare ikke i skravlehumør i dag
Nei ikke så mye egentligKosher har jeg sovet bort dagen... Tragisk...
planer for kvelden?
Lykke tilSkal slappe av og prøve å gjøre meg ferdig nede.
Må hvertfall gjøre noe om ikke helt ferdig..
For øyeblikket er sengen full av ting
Tror jeg skal på butikken en tur og så benke meg foran tven/pcen..Nei ikke så mye egentligdu da ?
Promp, tiss og bæsj alderenLykke tiljeg vurderer å gå på butikken snart..
Ungen er i mye bedre humør i dag, nå sitter hun å ler av at hun promper![]()
Dakkars lille, masse god bedringFint da har lille mannen feber. Han har hostet snart i 2 uker og i kveld kom feberen![]()
ÅneiFint da har lille mannen feber. Han har hostet snart i 2 uker og i kveld kom feberen![]()
Dakkars lille, masse god bedring
Åneier ekstremt mye som går for tiden...
SkjønnerAt han har vært frisk i 2 mnd er egentlig et lite under, er som regel alltid noe. Hoste eller feber.. eller begge deler så er ikke noe overrasket. men er bare så slitsomt at han skal være så mye syk. vært slik i 3 år
Ikke jeg heller. Kjenner at i dag er alt et ork.ikke jeg ,bare ikke i skravlehumør i dag
Oh yesPromp, tiss og bæsj alderen
Her kommer mannen til å dra til butikken, vi mangler brød.
De er i godt humør her også i dag.
Takk for detSkjønnergod bedring, håper det er kortvarig!
Så bra! Jeg har fått brukt mamma litt og, hun har hatt så mye ferie igjen og tilbudt seg flere gangeTakk for detEr heldig som har besteforeldre som stiller opp ved sykdom, så har ikke brukt så mange sykedager
Aldr prøvd før, men med en samboer som ELSKER bacon får vi prøve en gang![]()
Her ligger jeg benka ogsåTror jeg skal på butikken en tur og så benke meg foran tven/pcen..
Herregud.. Trøtt igjen, godt jeg ikke skal legge snuppa. Hadde vel sovnet selv.. Zz
Haha, samboeren blir nok mer enn fornøydDet må prøvesbacon går til alt
![]()
Deilig, er hjemme igjen og har funnet plassen for kveldenHer ligger jeg benka også
Usj daDeilig, er hjemme igjen og har funnet plassen for kvelden
Tidligere i dag var det en mann som tydeligvis hadde sklidd utenfor hos oss (bor i blokk) og hentet av ambulanse, så det lå masse blod på snøen nå.. Guffent, håper det går bra med han..
Fint da har lille mannen feber. Han har hostet snart i 2 uker og i kveld kom feberen![]()