Felles skravle 2015

Jeg sliter ikke med lite søvn, kanskje heller for mye :p skulle gjerne delt ut litt!

Går bra her. Hva med deg?
Her er vi i første og tredje trimester.
Noen kan sove 24 timer i døgnet og fremdeles være trøtt, andre klarer ikke å sove og er utslitte.
For en fin trøtt gjeng vi er :P
Velkommen tilbake ;-) går etter forholdene bra ;-) med deg da? Hva har du styra med i det siste?
Du har styra med da? :)
Går greit her. Skal til legen i morgen, og håper på en henvisning til fysio :)

Jeg driver å lager noe til barna på avdelingen på jobben så syns tiden bare flyr om dagen.
Sliter fortsatt vondt i hofta mi, behandling igjen i dag og virker som om dette kan ta litt tid. Kommer etter bekkenløsning for snart 6 år siden :/

Snakket med mannen, han sa han ikke kommer til å kjøre de eskene jeg ønsket på lager i dag.
Men han skal hjelpe meg å bli ferdig, og når vi er ferdige så kjører han de ut i tilfelle det blir mer som skal dit, og så vil ha hente kurven i samme slengen, og den er litt dum å hente før plassen er klar.

Gitt han andre oppgaver i kveld isteden som han har lovet å gjøre.
Føles deilig å få litt fart på babyforberedelsene igjen :)

Snakket med mannen, han sa han ikke kommer til å kjøre de eskene jeg ønsket på lager i dag.
Men han skal hjelpe meg å bli ferdig, og når vi er ferdige så kjører han de ut i tilfelle det blir mer som skal dit, og så vil ha hente kurven i samme slengen, og den er litt dum å hente før plassen er klar.

Gitt han andre oppgaver i kveld isteden som han har lovet å gjøre.
Føles deilig å få litt fart på babyforberedelsene igjen :)
Lager hvor? Leier dere lagerplass et sted?

Man har jo aldri nok bodplass.
Helt sant! Vi må leie lager nå, skal flytte og har allerede fylt boden vår til randen og fylt en bod hos bestemor.. Enda har vi en del som må ut før vi slipper inn fotografen og skal ha visning.. Bah..

Back
Topp