Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Hva? Hvilken nettbutikk?Ta deg en titt. Står om det på nettbutikken![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva? Hvilken nettbutikk?Ta deg en titt. Står om det på nettbutikken![]()
Nei skal ikke detDu er jo mer eller mindre allerede ferdig dadu skal vel ikke mer ut i jobb ;-)
Hvilken nettbutikk er det??Ta deg en titt. Står om det på nettbutikken![]()
Dere har ivertfall holdt på litt, jeg sto akkurat oppKjenner jeg ikke får skravla helt til å gå. Er nok litt ukonsentrert i dag ja.
Har bare vært våken i en time da. Nå er det tre timer til Haukeland og to til mannen i mitt liv kommer hjem.Dere har ivertfall holdt på litt, jeg sto akkurat opp![]()
ÅjaHar bare vært våken i en time da. Nå er det tre timer til Haukeland og to til mannen i mitt liv kommer hjem.
Ja, det er mye greier med nytt husÅjajeg skulle egentlig vaske komfyren og til Larvik å kjøpe ny seng, men må til Skien å skrive under på skjøtet til huset
![]()
Seriøst ? Hvorfor visste ikke jeg det ?Du kan faktisk få graviderabatt i nettbutikken![]()
Ja tar over huset klokka 12 på fredagJa, det er mye greier med nytt hus![]()
UffWæææ.. kvalm idag asså! Må nesten en tur på butikken idag.. mmeeeen....
Ta deg en titt. Står om det på nettbutikken![]()
Det er ikke lenge til. Jeg elsker å flytte inn i nytt hus.Ja tar over huset klokka 12 på fredag![]()
Tror jeg klarer meg uten butikktur til mannen kommer hjem.. rundstykker i frysern kom jeg på... bare håper denne kvalmen gir seg...!!Uffmisunner deg ikke
Nei nå har vi venta lenge !Det er ikke lenge til. Jeg elsker å flytte inn i nytt hus.
Det er godt det daTror jeg klarer meg uten butikktur til mannen kommer hjem.. rundstykker i frysern kom jeg på... bare håper denne kvalmen gir seg...!!
Hvilken nettbutikk?Kan man registrere seg nå, eller må man gjøre det nærmere termin? Har det noe å si?
Sliti mye med kvalme gjennom hele graviditeten, så er ikke så mye annet enn å spise litt og litt og håpe det går overDet er godt det dahar ingen råd til deg, har aldri sliti med kvalme
![]()
Knertenogkaroline.noHva? Hvilken nettbutikk?