Felles skravle 2015

Jeg er sykemeldt :p så veldig tydelig om jeg er hjemme eller på jobb, på jobb har jeg ikke mulighet til å være her i hvertfall :p
Jeg sitter heller ikke her inne når jeg er på jobb.. kanskje i lunsjpausen hvis det ikke er andre som tar lunsj samtidig..

Er ikke alltid lett å forstå det som står i disse vilkåra :eek: hehe
Sjekker mest med tanke på personskade osv jeg nå da, for å sammenligne med evnt andre forsikringer, og hvor nødvendig det er. Står jo at den dekker ulykker, sykdom og død...Men det er kanskje lettere å ta en tlf for å få et ordentlig svar:)
Det vil jeg tro :-) står ofte veldig generelt på papirenen.

Jada.. har kommer bortom for litt kos innimellom her :-) og spm om morgentur snart..

Greit med en tur snart da kanskje;)
Her bare drar han seg. Ligger rett ved siden av meg, men har ikke mye lyst til å lee en muskel ser det ut som.hehe:p

Skulle ønske han kunne være til litt mer hjelp med tolkning av forsikringsvilkår:o haha

Det vil jeg tro :-) står ofte veldig generelt på papirenen.

Men syns det står så rart og. Hele setningsoppbyggingen er for meg veldig merkelig noen steder:confused:

Greit med en tur snart da kanskje;)
Her bare drar han seg. Ligger rett ved siden av meg, men har ikke mye lyst til å lee en muskel ser det ut som.hehe:p

Skulle ønske han kunne være til litt mer hjelp med tolkning av forsikringsvilkår:o haha
Hihi.. da er vi ute.. sluttet å regne men blåser

Vedlegg

• 1423563378020.jpg
    1423563378020.jpg
    73,1 KB · Visninger: 5
Back
Topp