ALN89
Forumet er livet
Jeg er sykemeldtEr det ingen her som jobber eller har dere bare veldig rolige dager på jobb??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er sykemeldtEr det ingen her som jobber eller har dere bare veldig rolige dager på jobb??
Er det ingen her som jobber eller har dere bare veldig rolige dager på jobb??
Du kan faktisk få graviderabatt i nettbutikkenHaha, får vi ikke rabatter altså?![]()
Du kan faktisk få graviderabatt i nettbutikken![]()
Jada.. har kommer bortom for litt kos innimellom herRegn er kjedelighar bikkja våknet da?
det har ikke min
![]()
Jeg sitter heller ikke her inne når jeg er på jobb.. kanskje i lunsjpausen hvis det ikke er andre som tar lunsj samtidig..Jeg er sykemeldtså veldig tydelig om jeg er hjemme eller på jobb, på jobb har jeg ikke mulighet til å være her i hvertfall
![]()
Det vil jeg troEr ikke alltid lett å forstå det som står i disse vilkårahehe
Sjekker mest med tanke på personskade osv jeg nå da, for å sammenligne med evnt andre forsikringer, og hvor nødvendig det er. Står jo at den dekker ulykker, sykdom og død...Men det er kanskje lettere å ta en tlf for å få et ordentlig svar![]()
Jada.. har kommer bortom for litt kos innimellom herog spm om morgentur snart..
Det vil jeg trostår ofte veldig generelt på papirenen.
PermisjooooonEr det ingen her som jobber eller har dere bare veldig rolige dager på jobb??
Svangerskaps penger herEr det ingen her som jobber eller har dere bare veldig rolige dager på jobb??
Hihi.. da er vi ute.. sluttet å regne men blåserGreit med en tur snart da kanskje
Her bare drar han seg. Ligger rett ved siden av meg, men har ikke mye lyst til å lee en muskel ser det ut som.hehe
Skulle ønske han kunne være til litt mer hjelp med tolkning av forsikringsvilkårhaha
Hihi.. da er vi ute.. sluttet å regne men blåser
Det har jeg fra og med i morgenPermisjooooonhihihi
Han er 4årFornøyd nå da?
Hvor gammel er h*n? Fikk ikke med meg kjønnet...
Ta deg en titt. Står om det på nettbutikkenHehe. Så kjekt
Må man dokumentere graviditeten og? Kan være mange som lurer til seg![]()
Du er jo mer eller mindre allerede ferdig daDeiligom 1 måned er det min tur
![]()