Ja nettopp det er det ;-) og nå har vi mest igjen av råvarer som mannen lager så glad for det ;-)Er jo luksus hver dag man slipper å lage middag selv![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja nettopp det er det ;-) og nå har vi mest igjen av råvarer som mannen lager så glad for det ;-)Er jo luksus hver dag man slipper å lage middag selv![]()
Håper du finner noe du liker
Jeg vil heller ikke jobbe turnus :-o
Jeg må ned iallefall 15 kg til :-o
Hihi, godt det er en god avstand mellom oss daHaha, slem du!!
Ja det var synd.
Men like greit når mange var syke,
Burde vel sjekket nrk-nett-tv da ;-)Han som ledet programmet ja...myk som stein het episoden i dag![]()
Hihi, godt det er en god avstand mellom oss da![]()
Ja de er ganske raske når de først bestemmer seg.Aldri faktisk
Er de raske da? Bruker dere holde dem? Se for meg de "knekker"![]()
![]()
Do thatBurde vel sjekket nrk-nett-tv da ;-)
Den kommer du til å nyte uansett så lenge du tar ting i deres tempo ;-)jaføler jeg nyter det fullt ut, men må holde litt igjen sånn at jeg kan nyte permisjonen etterhvert
![]()
Det kan jeg godt forståJa jeg ble litt lei for å si det sånn![]()
Hehe, blir sånn![]()
Trøtt da? Skal du jobbe i morgen?
Så koselig daHaha, uff. Best han hjelper de da ja![]()
Vi endte opp i åpen barnehage vi. Nå sover han![]()
Sikkert lurt å vente til de kryper opp selv da jaJa de er ganske raske når de først bestemmer seg.
Ja kan holde dem, når de krabber opp på hånda selv. Men jeg har ikke fått løfta noen enda. Jeg er også redd de knekker![]()
Det fant hun også ut så ble solgtHaha, dyrt tørkestativ![]()
Ja kjenner jeg er litt trøtt men det var det med å sovne på kveldenja nå er 6 dager med jobb i strekk, må si jeg ser veldig frem til neste fridag som foreløpig er onsdag neste uke
![]()
Ja du får bare leteMhm, gjør nok det til slutt. Vurderer også dagsenter. Evt. vernet bedrift. Får sjå. Er enda ung![]()
Vips er jeg gravid igjen og, vi prøver jo nå så![]()
Aha, er du med i slankekrigen her inne?![]()
Hva er metoden for å gå ned da? Trene og spise sunt? Eller noe diett?
Ganske rett etter vi har fått flyttetHehe, du skal vel det ja!!Når tenkte du prøve det med henne da?
![]()
Så koselig da
Sikkert veldig koselig med åpen barnehage :-D
Nei var virkelig ikke det ;-)Haha, skal ikke være lett å studere når man har bv![]()
Ja du får bare leteNoe dukker nok opp ;-)
Nei jeg er ikke med på slankekrigen.
Jeg trener litt og har kutta ut godis.
Og så blir det en type lavkarbo.
Har hatt god erfaring med det et par ganger før ;-)