Ser for meg at vi mister dem i Istanbul hvis han ikke er medhaha
Er jo greit når man i tillegg tar fly da ;-)
Haha, uff. Best han hjelper de da ja
Vi endte opp i åpen barnehage vi. Nå sover han
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser for meg at vi mister dem i Istanbul hvis han ikke er medhaha
Er jo greit når man i tillegg tar fly da ;-)
nei det er det dårlig med altså !Nå vet jeg ikke hva av klær jeg har etter frøkna men om jeg har de minste klærne så har jeg noe kjønnsnøytrale klær som er fine. Men det finnes jo ikke noe særlig fint av det i butikkene...
Haha ja sant det ;-)
Tanta mi begynte å bruke den til å henge klær på![]()
nei det er det dårlig med altså !
ja får håpe detSå satser på at jeg får sett kjønnet på oul![]()
Gjør det ;-)
Skal fortelle deg hvor mye du kan glede deg når jeg får prøvd ut mario party med snuppa ;-)
Jaja så ble jeg dratt inn her igjen dafår flytte fokuset over til mikroorganismer og smitte igjen
![]()
Hei heiHva driver dere med i dag da damer?
Noen spennende middagsplaner i dag da?
Jaja, er jo godt husmannskost detHvor spennende det er kan vel diskuteres, men vi skal ha hjemmelagde kjøttkaker
Kokte poteter, brun saus og surkål til![]()
Blir kjøttboller hos mor på oss i dagMhm. Veldig godt syns jeg![]()
Halloen du![]()
Hvordan er formen? Gikk det greit på jobben i går?
Her har vi slappet av hjemme i dag, han fikk bade lenge og vi har vært i åpen barnehage.
Og der da?
I dag er formen veldig bra, ikke kvalm eller noe såntså her har jeg gjort husarbeid etter å ha sovet litt på morningen haha
Utrolig hvor mye det spiller inn på humøret at det er strøkent hjemme asså
jeg trudde jeg skulle dø på jobb i går og en av brukerne lurte på om jeg hadde sitti for lenge oppe å sett tv siden jeg var så trøtt haha
Det hørtes ut som en veldig fin dag daJeg skal bort å handle litt så skal jeg lage middag til frøkna kommer hjem fra sfo
![]()
Det har du helt rett iKjedelig å utføre av og til, men blir nå bra etterpå
Og man kan sette seg ned med god samvittighet
![]()
Haha, huff da...
Jada, koser oss. Når han er lagt i kveld skal jeg finne frem malerkosten og male en rammeMon tro om det blir bra, haha...Hva skal dere ha til middag da?
Mhm,da kan man danse og synge med mens man svinger rundt på støvfillaJa det er ikke alltid like gøy men musikk på full rulle går det unnahva slags ramme og farge er det da?
I dag blir det kyllingsalat for det fikk jeg så veldig lyst på her i sted![]()
Mhm,da kan man danse og synge med mens man svinger rundt på støvfilla![]()
Aha, sunt og godt da. Hjemmelagde kjøttkaker her i dag.
Klarer ikke forklare bra,men en ramme med en del utkjæringer. Nå er den i gull, og det passer ikke inn hos oss. Har mer sølv egentlig. Så den skal males i sort.
Ja, digg detÅ hjemmelagde Kjøttkaker er så godtdet må vi ha en dag kjenner jeg, så det skal vi ha en dag til uka
Det blir nok braDu får legge ut bilde når du er ferdig da
![]()