Skravletråd :)

Onsdag er egentlig mormor dag for storebror. Men i dag var det vinterleker i barnehagen, så han ville ha seg en tur der. Jeg ringte opp klokken 1 og spurte om han ville bli hentet av mormor nå. Da sa han "nei, men hent meg klokken 3". Herlig med unger som vet hva de vill ;)

Halloen du:)
Hvordan er formen? Gikk det greit på jobben i går?

Her har vi slappet av hjemme i dag, han fikk bade lenge og vi har vært i åpen barnehage.
Og der da;)?

I dag er formen veldig bra, ikke kvalm eller noe sånt :D så her har jeg gjort husarbeid etter å ha sovet litt på morningen haha
Utrolig hvor mye det spiller inn på humøret at det er strøkent hjemme asså :)

jeg trudde jeg skulle dø på jobb i går og en av brukerne lurte på om jeg hadde sitti for lenge oppe å sett tv siden jeg var så trøtt haha :P

Det hørtes ut som en veldig fin dag da :) Jeg skal bort å handle litt så skal jeg lage middag til frøkna kommer hjem fra sfo :)

I dag er formen veldig bra, ikke kvalm eller noe sånt :D så her har jeg gjort husarbeid etter å ha sovet litt på morningen haha
Utrolig hvor mye det spiller inn på humøret at det er strøkent hjemme asså :)

jeg trudde jeg skulle dø på jobb i går og en av brukerne lurte på om jeg hadde sitti for lenge oppe å sett tv siden jeg var så trøtt haha :p

Det hørtes ut som en veldig fin dag da :) Jeg skal bort å handle litt så skal jeg lage middag til frøkna kommer hjem fra sfo :)

Det har du helt rett i:) Kjedelig å utføre av og til, men blir nå bra etterpå;) Og man kan sette seg ned med god samvittighet:D

Haha, huff da...

Jada, koser oss. Når han er lagt i kveld skal jeg finne frem malerkosten og male en ramme;) Mon tro om det blir bra, haha...Hva skal dere ha til middag da?

Det har du helt rett i:) Kjedelig å utføre av og til, men blir nå bra etterpå;) Og man kan sette seg ned med god samvittighet:D

Haha, huff da...

Jada, koser oss. Når han er lagt i kveld skal jeg finne frem malerkosten og male en ramme;) Mon tro om det blir bra, haha...Hva skal dere ha til middag da?

Ja det er ikke alltid like gøy men musikk på full rulle går det unna :) hva slags ramme og farge er det da? :)
I dag blir det kyllingsalat for det fikk jeg så veldig lyst på her i sted :)

Ja det er ikke alltid like gøy men musikk på full rulle går det unna :) hva slags ramme og farge er det da? :)
I dag blir det kyllingsalat for det fikk jeg så veldig lyst på her i sted :)
Mhm,da kan man danse og synge med mens man svinger rundt på støvfilla:P
Aha, sunt og godt da. Hjemmelagde kjøttkaker her i dag.

Klarer ikke forklare bra,men en ramme med en del utkjæringer. Nå er den i gull, og det passer ikke inn hos oss. Har mer sølv egentlig. Så den skal males i sort.

Mhm,da kan man danse og synge med mens man svinger rundt på støvfilla:P
Aha, sunt og godt da. Hjemmelagde kjøttkaker her i dag.

Klarer ikke forklare bra,men en ramme med en del utkjæringer. Nå er den i gull, og det passer ikke inn hos oss. Har mer sølv egentlig. Så den skal males i sort.

Å hjemmelagde Kjøttkaker er så godt :D det må vi ha en dag kjenner jeg, så det skal vi ha en dag til uka :)

Det blir nok bra :) Du får legge ut bilde når du er ferdig da :)

Å hjemmelagde Kjøttkaker er så godt :D det må vi ha en dag kjenner jeg, så det skal vi ha en dag til uka :)

Det blir nok bra :) Du får legge ut bilde når du er ferdig da :)
Ja, digg det:D
Satse på det blir bra nok iallefall. Er ikke så flink med malepensel/kosten, men det blir nok greit nok;)
Skal ta før og etter jeg vettu:P

Back
Topp