Haha ja sant det ;-)Mhm,veldig. Så da står den liksom bare oppetter veggen. Blir jo litt rot, men ja...Kunne vært verre![]()
Tanta mi begynte å bruke den til å henge klær på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha ja sant det ;-)Mhm,veldig. Så da står den liksom bare oppetter veggen. Blir jo litt rot, men ja...Kunne vært verre![]()
Gjør det ;-)Oh yeahhh!! Gleder meg![]()
Har sagt at han kunne kjøpe seg sånn data når begge er i jobb så ja tror jeg "vinner" den diskusjonenRegner med det er du som er sjefen og får bestemme til slutt?!![]()
Godt å sove litt ekstra da :-DGod morgen jentersovet til nå pga dårlig med søvn i natt, hva gjør dere ?
![]()
Egyptisk mat her ;-)Noen spennende middagsplaner i dag da?
ja det er detGodt å sove litt ekstra da :-D
Jeg sitter her og skal egentlig studere![]()
Kos deg på jobb :-DJeg skal på jobb jeg nå,kos dere i dag damer. Det skal jeg i solskinnet![]()
Ting endres fort med barn så nyt det heller mens du kan ;-)ja det er detmen vet ikke helt når det er hver dag altså
![]()
er jo ikke det til vanlig, men er sliten pga svangerskapetTing endres fort med barn så nyt det heller mens du kan ;-)
Var b menneske før og er nå et sted mellom a og b kun pga snuppa![]()
Egyptisk? Det hørtes spennende utEgyptisk mat her ;-)
Mannen skal lage![]()
Veldig vanlig ;-) er sikker på at det er kroppens måte å si man skal slappe av og nyte svangerskapet ;-)er jo ikke det til vanlig, men er sliten pga svangerskapet![]()
Blir ikke så spennende idag men utrolig godt da ;-)Egyptisk? Det hørtes spennende ut![]()
Er jo luksus hver dag man slipper å lage middag selvBlir ikke så spennende idag men utrolig godt da ;-)
Er mat mannen er oppvokst med og som han lager selv også så jeg slipper å lage mat![]()
Kjøpte masse rosa tingHehe kos deg med shoppingenGleder meg til jeg og får vite hva det er så jeg kan starte shoppingen
![]()
jaVeldig vanlig ;-) er sikker på at det er kroppens måte å si man skal slappe av og nyte svangerskapet ;-)
Jeg skal på jobb jeg nå,kos dere i dag damer. Det skal jeg i solskinnet![]()
Har rett og slett ikke benyttet deet fine været i dag. Valgte heller og kjøpe litt jente klærJeg skal på jobb jeg nå,kos dere i dag damer. Det skal jeg i solskinnet![]()
når får du vite ?Hehe kos deg med shoppingenGleder meg til jeg og får vite hva det er så jeg kan starte shoppingen
![]()