Skravletråd :)

Jeg har fri så i dag skal jeg bare drive med litt små husarbeid og muligens i butikken en tur. Så prøver jeg å finne ut hva jeg vil ha til middag i dag og i morgen...
Nyt fridagen din :)

Noen spennende middagsplaner i dag da?

Kort dag eller bare begynner du seint? Nei i dag skal jeg bare drive med litt husarbeid og muligens i butikken. Og så prøver jeg å finne ut hva jeg vil ha til middag i dag og i morgen hehe så en rolig dag her i dag :)
Kort dag og starter sent ja.

Samme her :) ikke energi til overs i dag, men det er greit siden det er midten av uka :P

Jeg er faktisk i fin form i dag men skal jobbe hele resten av uka + mandag og tirsdag hvertfall neste uke så neste gang jeg har en fridag er onsdag om en uke :P Så da tar jeg det rolig med god samvittighet hehe

Jeg er faktisk i fin form i dag men skal jobbe hele resten av uka + mandag og tirsdag hvertfall neste uke så neste gang jeg har en fridag er onsdag om en uke :p Så da tar jeg det rolig med god samvittighet hehe
Høres bra ut det, jeg gjør jo aldri noen ting, men tar det med ro med god samvittighet for det :P

Det går tog Bergen-Oslo. Så må man bytte I Oslo og derfra til Halden:) Så det er ikke så gale nei. Men vi har tatt fly stortsett og så tar vi leiebil fra gardemoen;) Var jo flyplass på rygge før vi kunne til. Men de la desverre ned flygningen fra Bergen-Rygge. Og Rygge-Halden er ikke langt.

Det må han nok ja;)
Ser for meg at vi mister dem i Istanbul hvis han ikke er med :-P haha

Er jo greit når man i tillegg tar fly da ;-)

Back
Topp