Nyt fridagen dinJeg har fri så i dag skal jeg bare drive med litt små husarbeid og muligens i butikken en tur. Så prøver jeg å finne ut hva jeg vil ha til middag i dag og i morgen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nyt fridagen dinJeg har fri så i dag skal jeg bare drive med litt små husarbeid og muligens i butikken en tur. Så prøver jeg å finne ut hva jeg vil ha til middag i dag og i morgen...
Hvilken aldersgruppe passer den for tenker du?Kengubarnet sin er grå damen ellers lik, men ja den er knallkulMen nå har han vokst fra den snart.
Er på shopping og kjøper jenteklærHei heiHva driver dere med i dag da damer?
Kort dag og starter sent ja.Kort dag eller bare begynner du seint? Nei i dag skal jeg bare drive med litt husarbeid og muligens i butikken. Og så prøver jeg å finne ut hva jeg vil ha til middag i dag og i morgen hehe så en rolig dag her i dag![]()
Sto vel fra 3 eller 4 år tror jeg og opptil 9 eller 10. Den går jo ganske fort , så hadde ikke kjøpt den til noen under 4 år tror jeg. Er med sikkerheltsbeltet da og radioHvilken aldersgruppe passer den for tenker du?![]()
heiHei heiHva driver dere med i dag da damer?
Er på shopping og kjøper jenteklærhihi
heispiser frokost akkurat nå
du da ?
Noen spennende middagsplaner i dag da?
Samme herAkkurat spist lunsj så nå ser jeg tv og sitter her litttar livet veldig med ro i dag kjenner jeg
![]()
Samme herikke energi til overs i dag, men det er greit siden det er midten av uka
![]()
Høres bra ut det, jeg gjør jo aldri noen ting, men tar det med ro med god samvittighet for detJeg er faktisk i fin form i dag men skal jobbe hele resten av uka + mandag og tirsdag hvertfall neste uke så neste gang jeg har en fridag er onsdag om en ukeSå da tar jeg det rolig med god samvittighet hehe
Høres bra ut det, jeg gjør jo aldri noen ting, men tar det med ro med god samvittighet for det![]()
Ja heheDet er lov det og hehe![]()
Ser for meg at vi mister dem i Istanbul hvis han ikke er medDet går tog Bergen-Oslo. Så må man bytte I Oslo og derfra til HaldenSå det er ikke så gale nei. Men vi har tatt fly stortsett og så tar vi leiebil fra gardemoen
Var jo flyplass på rygge før vi kunne til. Men de la desverre ned flygningen fra Bergen-Rygge. Og Rygge-Halden er ikke langt.
Det må han nok ja![]()