Kjøpte masse rosa tingEr så gøy!! Men må jo også gå gjennom tingene etter storebror og finne fram det nøytrale
![]()
Ja det er greit å få brukt det som kan brukes etter han
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjøpte masse rosa tingEr så gøy!! Men må jo også gå gjennom tingene etter storebror og finne fram det nøytrale
![]()
når får du vite ?![]()
åå så spennendeSkal på oul den 19 februar, så bare 2 uker igjen![]()
Ååå så spennendeJa det er greit å få brukt det som kan brukes etter hanbare 2 uker til jeg vet om jeg får brukt noen av klærne etter frøkna eller om det bare blir klær etter nevøene mine haha
![]()
åå så spennendehva trur du at det er ?
jeg tipper gutt
![]()
åå gleder meg til å høreJeg vet ikke, har ingen idé men de rundt meg sier jente og jeg er spådd til å få 2 jenter og hu ene som spådde meg har vist aldri bomma. Det er straks 9 år siden jeg var gravid sist og da ble spådd, så kan si det sånn at jeg var sikker på at hu hadde bomma. Men nå får vi se på torsdag om det er gutt eller jente da hehe
Ååå så spennendeEr så gøy! Neste blir 3D ultralyd i uke 28
![]()
åå gleder meg til å hørejeg var bombesikker på at vi en gutt
så fikk meg litt av en overaskelse. hadde navn og alt klart
![]()
Ja, du ere jo på Juli du ogsåJa det blir greit å skulle få vite om alt er greit, termin og kjønn hehe det blir bare oul for min del![]()
Ja, du ere jo på Juli du ogsåÅååå det er en sånn spennende tid
![]()
ja ikke santJa det blir spennendehar ikke tenkt på navn eller kjøpt noe jeg da så sånn sett har det ikke så mye å si. Det er bare hvem arve klærne skal komme fra
![]()
ja ikke santhadde egentlig tenkt å vente til babyen kom, men vi bestemte oss når vi fant ut at det var jente, at vi hadde navnet klart, så da var det ikke nødvendig
![]()
åjaNei ikke sant, sist hadde jeg gutte og jente navn klart tidlig men da fikk jeg ikke vite kjønn![]()
åjamannen ville ikke vite, men jeg måtte bare ! men har sagt at vi kanskje ikke trenger det på nummer 2, så får se da
![]()
ja jeg er så glad for at vi vet kjønn, for jeg synes ikke det er noen fine nøytrale klær. Må bruke vilja skikkelig da vertfallFrøkna ville ikke vise det fram hu da hehe men det var helt greit, fant mye fint nøytralt den gangen. Syntes det er værre å finne nøytralt nå som er fint...
Jeg kjøpte noe grått på salget før vi viste kjønn. Men er såååå gøy å kjøpe rosa nå!ja jeg er så glad for at vi vet kjønn, for jeg synes ikke det er noen fine nøytrale klær. Må bruke vilja skikkelig da vertfall![]()
Ja det er detJeg kjøpte noe grått på salget før vi viste kjønn. Men er såååå gøy å kjøpe rosa nå!
ja jeg er så glad for at vi vet kjønn, for jeg synes ikke det er noen fine nøytrale klær. Må bruke vilja skikkelig da vertfall![]()
Hehe, du altså. Har han svart?
Satse på det. Mye ligger på mannen der..Han som skal trekke om stoleneBlir nok superfint![]()