Skravletråd :)

Fy søren så trøtt jeg er i kveld jenter.... og i morgen er det tidlig opp igjen. Skal til noe kjeve undersøkelse på Haukeland fordi dete knaaaser nå jeg åpner munnen. Kanksje jeg drar hjem for å sove litt etter timen...

Så du vil også i bhg? Mitt råd er å vente til dine unger er så store at de går på skolen :p

Var flink å trente mye etter at eldste ble født. Hadde så mye bekkentrøbbel da at jeg var sykmeldt etter permisjonen.
Så ble jeg gravid med frøkna igjen og kunne ikke trene fordi jeg bare begynte å blø.

Så nå er jeg igang igjen, og hun rakk å bli 2.5 år før jeg begynte :p

Ja vesker er gøy :-D
Men jeg bytter den ut da, eller de går istykker. Så samler sånn sett ikke på dem ;-)

Blitt stor gutt jo!
Ikke lenge siden han ble født ;-)

Vil og vil. Helt ærlig så vet jeg vel ikke helt hva jeg vil. Har turnus langt opp i halsen, og vet bare jeg ønsker kun dagtidsarbeid. Nå har jeg like mye senvakter som dagvakter. I tilegg arbeid hver 3 helg og jeg liker det ikke:P

Skjønner...Her er det opp og ned med treningsmotivasjon. Stortsett nede...Har ikke kg og ta av, men merker jo kondisen er totalt crap:P

Hehe, ok. Hobbyen min er dyr da, så den er lagt litt på hyllen;) Eller søker nå fortsatt etter skatter, men kan ikke ta meg råd nå om dagen...

Ja,sant det...Han blir stor alt for fort!!!

Jeg ble kurert for matlaging når jeg gikk kokkeskolen jeg :p

Her blir tacoen den samme gamle :rolleyes:
Men det hender vi varierer med kylling og tzatziki ;-)
Kylling er alltid et godt alternativ :D
Ja, har vel laget din del du da :P

Vel det skjer ikke så mye hos meg serru :p og frøkna har begynt med å sovne så fort hu legger seg så da er det ikke noe diskusjon om kvelden lenger :p så jeg kjeder meg her jeg ligger å ser tv :p

Hehe, forstår;) Hva står på tv da:)?

Stilig :) Aldri sett noen på ekte.
Har du ikke?

Vi fikk de som nyklekte av en bhg som hadde mange mange. De hadde fått sine av lærerskolen.
Så ble det så mange egg og nyklekte.

Jeg kjenner tilfeldigvis hun ene som jobber der, så da fikk vi fem små og tre egg. Den ene døde ganske fort, og nå rett over jul klekte jammen eggene ut og. Det var jeg ikke sikker på om vi ville klare pga ujevn temperatur nå på vinteren.
Men det gikk :-D

Har du ikke?

Vi fikk de som nyklekte av en bhg som hadde mange mange. De hadde fått sine av lærerskolen.
Så ble det så mange egg og nyklekte.

Jeg kjenner tilfeldigvis hun ene som jobber der, så da fikk vi fem små og tre egg. Den ene døde ganske fort, og nå rett over jul klekte jammen eggene ut og. Det var jeg ikke sikker på om vi ville klare pga ujevn temperatur nå på vinteren.
Men det gikk :-D
Aldri faktisk :P
Er de raske da? Bruker dere holde dem? Se for meg de "knekker" :P :P

Vil og vil. Helt ærlig så vet jeg vel ikke helt hva jeg vil. Har turnus langt opp i halsen, og vet bare jeg ønsker kun dagtidsarbeid. Nå har jeg like mye senvakter som dagvakter. I tilegg arbeid hver 3 helg og jeg liker det ikke:P

Skjønner...Her er det opp og ned med treningsmotivasjon. Stortsett nede...Har ikke kg og ta av, men merker jo kondisen er totalt crap:P

Hehe, ok. Hobbyen min er dyr da, så den er lagt litt på hyllen;) Eller søker nå fortsatt etter skatter, men kan ikke ta meg råd nå om dagen...

Ja,sant det...Han blir stor alt for fort!!!
Håper du finner noe du liker :-)
Jeg vil heller ikke jobbe turnus :-o

Jeg må ned iallefall 15 kg til :-o

Back
Topp