Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
StiligJa det er det
De er ca 3-4 mnd gamle nå.
Jeg ble kurert for matlaging når jeg gikk kokkeskolen jegJeg liker godt å lage mat
Blir taco omtrent en gang i uka her også, men prøver å variere med for eksempel nachos![]()
Åja :-DNei, han er vel i grunnen ikke detMen han tror det bare selv
Ut i naturen
![]()
Så du vil også i bhg? Mitt råd er å vente til dine unger er så store at de går på skolen
Var flink å trente mye etter at eldste ble født. Hadde så mye bekkentrøbbel da at jeg var sykmeldt etter permisjonen.
Så ble jeg gravid med frøkna igjen og kunne ikke trene fordi jeg bare begynte å blø.
Så nå er jeg igang igjen, og hun rakk å bli 2.5 år før jeg begynte
Ja vesker er gøy :-D
Men jeg bytter den ut da, eller de går istykker. Så samler sånn sett ikke på dem ;-)
Blitt stor gutt jo!
Ikke lenge siden han ble født ;-)
Kylling er alltid et godt alternativJeg ble kurert for matlaging når jeg gikk kokkeskolen jeg
Her blir tacoen den samme gamle
Men det hender vi varierer med kylling og tzatziki ;-)
I dag ble det vafler og pølser
Skulle egentlig vært vinterfest i bhg til ungene, men ble avlyst pga sykdom. Så da ble det det som vi skulle ha med til felles matbord til middag hjemme i stedet ;-)
Vel det skjer ikke så mye hos meg serruog frøkna har begynt med å sovne så fort hu legger seg så da er det ikke noe diskusjon om kvelden lenger
så jeg kjeder meg her jeg ligger å ser tv
![]()
Haha, slem du!!Og når de sprer ut både ben og følehorn...
Skal ikke si mer ;-)
Har du ikke?StiligAldri sett noen på ekte.
Åja :-D
Programleder da eller?
Ikke sett på det programmet så mye egentlig..
Hehe, forstårHva står på tv da
?
Aldri faktiskHar du ikke?
Vi fikk de som nyklekte av en bhg som hadde mange mange. De hadde fått sine av lærerskolen.
Så ble det så mange egg og nyklekte.
Jeg kjenner tilfeldigvis hun ene som jobber der, så da fikk vi fem små og tre egg. Den ene døde ganske fort, og nå rett over jul klekte jammen eggene ut og. Det var jeg ikke sikker på om vi ville klare pga ujevn temperatur nå på vinteren.
Men det gikk :-D
Håper du finner noe du likerVil og vil. Helt ærlig så vet jeg vel ikke helt hva jeg vil. Har turnus langt opp i halsen, og vet bare jeg ønsker kun dagtidsarbeid. Nå har jeg like mye senvakter som dagvakter. I tilegg arbeid hver 3 helg og jeg liker det ikke![]()
Skjønner...Her er det opp og ned med treningsmotivasjon. Stortsett nede...Har ikke kg og ta av, men merker jo kondisen er totalt crap![]()
Hehe, ok. Hobbyen min er dyr da, så den er lagt litt på hyllenEller søker nå fortsatt etter skatter, men kan ikke ta meg råd nå om dagen...
Ja,sant det...Han blir stor alt for fort!!!
Nå står det ncis på, så finner jeg vel noen meningsløse serier etterhvert som jeg titter på frem til jeg sovner i natt haha
Ja jeg ble litt lei for å si det sånnKylling er alltid et godt alternativ
Ja, har vel laget din del du da![]()
Ja det var synd.Hehe, nam namSynd det ble avlyst da...