Felles skravle 2015

Syns det ja. Vet ikke hva slikt pleier å koste jeg, men 600 kr for 10 ganger om man har henvisning syntes jeg ikke hørtes så ille ut.
Må bare få meg en henvisning da. Hvor vondt skal man ha da?
Det høres jo rimelig ut det! Bekkenløsning med gangvasker.. tja.. spørs jo litt på legen.. får sikkert henvisning om du forteller hva du skal ha den til..

er det noen som kan se signaturen min ? den ene kommer på siden her hos meg, og er ikke sånn som den skulle ha vært, hadde liksom tenkt å ha de under hverandre da !

Godt du har viljestyrke :P
Joda.. er ganske sta om jeg bare bestemmer meg.. bare håper ikke jeg får svi for det i kveld og imorra.. imorra skal jeg på jobb OG ut å spise middag med kolleger etterpå! Så da MÅ jeg være i form!

er det noen som kan se signaturen min ? den ene kommer på siden her hos meg, og er ikke sånn som den skulle ha vært, hadde liksom tenkt å ha de under hverandre da !

Alt ved siden av hverandre ja, og den siste virker ikke, der står koden

Joda.. er ganske sta om jeg bare bestemmer meg.. bare håper ikke jeg får svi for det i kveld og imorra.. imorra skal jeg på jobb OG ut å spise middag med kolleger etterpå! Så da MÅ jeg være i form!
Ja, du får ta pause mellom slagene :)

Back
Topp