Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er noen som skravler mye ja ;-)Effektive dere denne formiddagen. 179 poster siden jeg startet på jobb
Nå er det lunsj her
Tror jeg ikke noe påBlir ikke lenge i dagjeg lover..
Har hvert å gjort noen ærend.. Så nå måtte jeg ha en hvilepause før jeg går løs på gulvet![]()
Du får ringe å spørre de hva som skjer.Her sa det maks 3 uker, men det var da maks også. Gikk som regel mye fortere.
Off.. husarbeid.. klarer ikke vaske, men skal prøve å støvsuge!har akkurat satt meg ned jegskal til å vaske gulv
![]()
Noen liker å skravle skjønner duEffektive dere denne formiddagen. 179 poster siden jeg startet på jobb
Nå er det lunsj her
Må nok bare gjøre det, om jeg få rinnvilget så er det jo snakk om en god del tusen kroner de skylder meg.Du får ringe å spørre de hva som skjer.
Det høres jo rimelig ut det! Bekkenløsning med gangvasker.. tja.. spørs jo litt på legen.. får sikkert henvisning om du forteller hva du skal ha den til..Syns det ja. Vet ikke hva slikt pleier å koste jeg, men 600 kr for 10 ganger om man har henvisning syntes jeg ikke hørtes så ille ut.
Må bare få meg en henvisning da. Hvor vondt skal man ha da?
Godt du har viljestyrkeJa.. men nå må jeg bare!
Joda.. er ganske sta om jeg bare bestemmer meg.. bare håper ikke jeg får svi for det i kveld og imorra.. imorra skal jeg på jobb OG ut å spise middag med kolleger etterpå! Så da MÅ jeg være i form!Godt du har viljestyrke![]()
er det noen som kan se signaturen min ? den ene kommer på siden her hos meg, og er ikke sånn som den skulle ha vært, hadde liksom tenkt å ha de under hverandre da !
Ja, du får ta pause mellom slageneJoda.. er ganske sta om jeg bare bestemmer meg.. bare håper ikke jeg får svi for det i kveld og imorra.. imorra skal jeg på jobb OG ut å spise middag med kolleger etterpå! Så da MÅ jeg være i form!
Det må være helt forferdelig, ja stakkars både foreldre og barnSer på de bortførte barna. Stakkars barn og stakkars foreldre.
hvordan kan jeg endre på det ?Alt ved siden av hverandre ja, og den siste virker ikke, der står koden
Hva skal du?Syns det ja. Vet ikke hva slikt pleier å koste jeg, men 600 kr for 10 ganger om man har henvisning syntes jeg ikke hørtes så ille ut.
Må bare få meg en henvisning da. Hvor vondt skal man ha da?
Og at Norge ikke gjør mer og at de bruker så lang tid. Dét er jo best for barna at de får komme hjem raskt.Det må være helt forferdelig, ja stakkars både foreldre og barn
takk.. Håper ikke ryggen slår seg vrangTror jeg ikke noe på
Lykke til med vasking
Ja det er jeg helt enig med deg i, må være vannvittig fortvilende å være i en sånn situasjon.Og at Norge ikke gjør mer og at de bruker så lang tid. Dét er jo best for barna at de får komme hjem raskt.