Felles skravle 2015

Et sted de selger babyklær....
Hadde jeg jobbet med det nå for tiden hadde jeg ikke fått lønn.
Da tror jeg alle pengene hadde blitt liggende igjen i butikken :P

Hehe.. Joda, greit å få ting gjort. Men føler meg veldig lat av og til, når jeg egentlig bare har lyst til å sitte i armkroken og se tv ;p

Ja en mellomting er vel best :) Må si at mannen min er veldig flink når han først setter i gang. Jeg må bare oppmuntre så voldsomt lenge.. Har dere flere rom å pusse opp?

Ja en mellomting er vel best :) Må si at mannen min er veldig flink når han først setter i gang. Jeg må bare oppmuntre så voldsomt lenge.. Har dere flere rom å pusse opp?

Er vel ingen rom som MÅ pusses opp for å si det slik.. Pusser bare opp for å få det slik vi vil ha det ;) Skal pusse opp yttergangen i løpet av denne mnd og vår soverom før babyen kommer tenker vi. :)
Bra det snart er vår og vi kan holde på litt mer ute, lei av å gå i gipsstøv overalt :p

Hva med dere?

Hadde jeg jobbet med det nå for tiden hadde jeg ikke fått lønn.
Da tror jeg alle pengene hadde blitt liggende igjen i butikken :p

Samme her. Må holde meg i tøylene hver gang jeg ser en butikk med babyklær eller en annonse på nett for salg av babyklær :p Hadde jeg jobbet på f.eks kappahl hadde jeg vel hatt alt av newbie-serien for å si det slik! Eller NoaNoa! <3

Beklager, det var et veldig personlig og direkte spm.. :/
Aaah.. Kjekt da, gøy å se nyheter og slikt :) Men kanskje det går med litt mer i shopping enn det ville gjort ellers?
Hun har sagt før at de selger barneklær, derfor svarte jeg

Samme her. Må holde meg i tøylene hver gang jeg ser en butikk med babyklær eller en annonse på nett for salg av babyklær :p Hadde jeg jobbet på f.eks kappahl hadde jeg vel hatt alt av newbie-serien for å si det slik! Eller NoaNoa! <3
Enig det, har du sett noe av merket babycotton son det har fått inn på BarnasHus?
Den er så gode, myke og søte

Back
Topp