I'm doomed. Å jeg har handla. Pokkers jobb jeg har
Jobber du i en barnebutikk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I'm doomed. Å jeg har handla. Pokkers jobb jeg har
Et sted de selger babyklær....Hvor jobber du?
Så bra!! :-DI kveldhurraaa
Et sted de selger babyklær....
Hadde jeg jobbet med det nå for tiden hadde jeg ikke fått lønn.Et sted de selger babyklær....
Hehe.. Joda, greit å få ting gjort. Men føler meg veldig lat av og til, når jeg egentlig bare har lyst til å sitte i armkroken og se tv ;p
Ja en mellomting er vel bestMå si at mannen min er veldig flink når han først setter i gang. Jeg må bare oppmuntre så voldsomt lenge.. Har dere flere rom å pusse opp?
Kom på jobb å noe av det jeg har holdt av har kommet på 70%.
What to do liksom
Vis vedlegget 101744Vis vedlegget 101745Vis vedlegget 101746
De to nederste bildene kunne jeg virkelig tenke megKom på jobb å noe av det jeg har holdt av har kommet på 70%.
What to do liksom
Vis vedlegget 101744Vis vedlegget 101745Vis vedlegget 101746
Hehe ja. Vi selger name itJobber du i en barnebutikk?
Hadde jeg jobbet med det nå for tiden hadde jeg ikke fått lønn.
Da tror jeg alle pengene hadde blitt liggende igjen i butikken![]()
Hun har sagt før at de selger barneklær, derfor svarte jegBeklager, det var et veldig personlig og direkte spm.. :/
Aaah.. Kjekt da, gøy å se nyheter og sliktMen kanskje det går med litt mer i shopping enn det ville gjort ellers?
Næææ.. Så lekkert! Likte spesielt god de strikket cardiganene![]()
Veldig fornøyd med de selv også. Dressen er str 80. Så satser på at den passer til 17.mai neste årDe to nederste bildene kunne jeg virkelig tenke meg![]()
De strikkegenserene er name-it er de ikke?Hehe ja. Vi selger name it![]()
Hehe ja. Vi selger name it![]()
Ja det er deDe strikkegenserene er name-it er de ikke?
Enig det, har du sett noe av merket babycotton son det har fått inn på BarnasHus?Samme her. Må holde meg i tøylene hver gang jeg ser en butikk med babyklær eller en annonse på nett for salg av babyklærHadde jeg jobbet på f.eks kappahl hadde jeg vel hatt alt av newbie-serien for å si det slik! Eller NoaNoa! <3