..å kjøpe/få i hus før mini kommer?
Her mangler vi litt klær, i tillegg til at vi venter på vogn og bilstol som er på vei in posten.
Her mangler vi litt klær, i tillegg til at vi venter på vogn og bilstol som er på vei in posten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ammebh har jeg ikke kjøpt enda. Hvor har dere kjøpt deres?
Jeg har prøvd den på Change, men valgte å vente med den da mine bher fortsatt passer (med forlengerJeg tenkte å se på Change! Noen som har erfaring derfra? Kjøpte noen på HM forrige gang, og de ikke ble brukt pga dårlig form og gnaging.... (Og fikk på sommeren, så gikk bare i amme-singletter)
Forlenger ja, det var ikke dumtJeg har prøvd den på Change, men valgte å vente med den da mine bher fortsatt passer (med forlenger)
Den virket veldig god, men de koster ganske mye. Litt usikker på om det er nødvendig. Kommer sikkert ann på hvor god støtte man har behov for osv., men tenker at ammebhn kanskje får gjennomgå litt, så vurderer å teste noen litt billige varianter.
Kjøpte mine på cubus etter å ha prøvd amme bh på Change. For cupen passer fortsatt ;-) Fungerer veldig godt enda ;-)Forlenger ja, det var ikke dumtEr kanskje det jeg må kjøpe meg! Hehe
Jeg tenker å kjøpe et par dyrere bher, så kan jeg heller supplere med billigere merker om det trengs
![]()
Hvor tenker du å kjøpe amme bh?Forlenger ja, det var ikke dumtEr kanskje det jeg må kjøpe meg! Hehe
Jeg tenker å kjøpe et par dyrere bher, så kan jeg heller supplere med billigere merker om det trengs
![]()
Jeg syntes de sømløse fra bravado er veldig gode (ikke akkurat de fineste), i hvert fall til melka har fått stabilisert segHvor tenker du å kjøpe amme bh?
Noen som har tips til hva man skal tenke på når man kjøper bh?
Vente til melka har kommet ihvertfall, for størrelsen på puppa forandrer seg en delHvor tenker du å kjøpe amme bh?
Noen som har tips til hva man skal tenke på når man kjøper bh?
Hvor får jeg kjøpt Bravado? Er det noe støtte i de? Har ikke store pupper fra før, men regner med at de blir ganske tunge nå ;-)Vente til melka har kommet ihvertfall, for størrelsen på puppa forandrer seg en del![]()
At de ikke gnager, har spiler og andre vonde greier. Disse bravado seamless er ihvertfall bankers, ikke noe som gnager, og størrelsene er fleksible.
Jeg synes den støtter. Er ca 85c.Hvor får jeg kjøpt Bravado? Er det noe støtte i de? Har ikke store pupper fra før, men regner med at de blir ganske tunge nå ;-)