Hva har dere igjen..

Klarforbaby

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
*Aprilbaby 2018*
..å kjøpe/få i hus før mini kommer?

Her mangler vi litt klær, i tillegg til at vi venter på vogn og bilstol som er på vei in posten.

Vi har alt utenom ammebh og ammepute. Ammepute tenkte jeg å ikke kjøpe før eventuelt senere :P mangler babygym men trenger ikke det på lenge. Mangler ammepumpe som jeg ikke vet om. Vi kommer til å trenge :P

Tror jeg fikk bestilt siste rest i går, så da er det bare å vente ;-) Håper vi får beskjed om at vogna har kommet i dag (bestilte i nov, og har vært masse surr!). Ikke nødvendig å stresse enda, men siden det har vært så mye surr skal det bli godt å få den i hus.
Stellebagen m.m ble bestilt på nett i går. Ellers tror jeg det meste er i orden..

Ammebh har jeg ikke kjøpt enda. Hvor har dere kjøpt deres?

Tror vi har d meste... :) Skal på IKEA neste uke å kjøpe ny madrass til sprinkelsengen. Utenom d så er d vel igrunn bare ting til MEG igjen... :P brystvortesalve og ammepumpe. Ellers så gjenstår d å få ting i stand, ingenting er klargjort, alt er gjemt vekk :P men har no god tid enda...

Vi har fått ordnet det meste (har mye etter storebror også). Vogn leveres i neste uke, og ny madrass er på vei i posten! Så tror igrunn ikke vi mangler annet enn ammebh-er! Og det skal jeg kjøpe idag, har plutselig ingen bher i skapet som passer:p

Ammebh har jeg ikke kjøpt enda. Hvor har dere kjøpt deres?

Jeg tenkte å se på Change! Noen som har erfaring derfra? Kjøpte noen på HM forrige gang, og de ikke ble brukt pga dårlig form og gnaging.... (Og fikk på sommeren, så gikk bare i amme-singletter)

Jeg tenkte å se på Change! Noen som har erfaring derfra? Kjøpte noen på HM forrige gang, og de ikke ble brukt pga dårlig form og gnaging.... (Og fikk på sommeren, så gikk bare i amme-singletter)
Jeg har prøvd den på Change, men valgte å vente med den da mine bher fortsatt passer (med forlenger ;) )
Den virket veldig god, men de koster ganske mye. Litt usikker på om det er nødvendig. Kommer sikkert ann på hvor god støtte man har behov for osv., men tenker at ammebhn kanskje får gjennomgå litt, så vurderer å teste noen litt billige varianter.

Jeg har prøvd den på Change, men valgte å vente med den da mine bher fortsatt passer (med forlenger ;) )
Den virket veldig god, men de koster ganske mye. Litt usikker på om det er nødvendig. Kommer sikkert ann på hvor god støtte man har behov for osv., men tenker at ammebhn kanskje får gjennomgå litt, så vurderer å teste noen litt billige varianter.
Forlenger ja, det var ikke dumt:p Er kanskje det jeg må kjøpe meg! Hehe;) Jeg tenker å kjøpe et par dyrere bher, så kan jeg heller supplere med billigere merker om det trengs:)

Forlenger ja, det var ikke dumt:p Er kanskje det jeg må kjøpe meg! Hehe;) Jeg tenker å kjøpe et par dyrere bher, så kan jeg heller supplere med billigere merker om det trengs:)
Kjøpte mine på cubus etter å ha prøvd amme bh på Change. For cupen passer fortsatt ;-) Fungerer veldig godt enda ;-)

Kjøpe amme bh, pumpe og "ammeklær"
Klær til babyen
Finne fram og vaske dyna
Ny stellematte til stellekommode
Kjøpe regntrekk til vognbag (har bare til sportsdel)
Mangler vippestol, babycall og sånt, men det trenger jeg ikke å ha på plass før fødselen

Hvor tenker du å kjøpe amme bh?

Noen som har tips til hva man skal tenke på når man kjøper bh?

Venter på kommodene som er bestilt, ellers har jeg ikke kjøpt vippestol eller ammepute enda, men vil vente å se ann behovet :) ellers må jeg vel kanskje ha noe ammeklær, men syns det er så vanskelig å finne noe "pent" :(

Eneste som mangler er å få dagsengen i hus (står på lofter hos svigermor. Er en kurv med hvit himmel og skal stå oppå et stativ) og å evt. kjøpe en billigstellematte som skal ligge på gulvet under stellebordet. Da kan vi bare ta den fram og legge baby på den når vi f.eks skal dusje, bade storebror etc. Atlså når en av oss foreldre (som oftest pappa naturligvis) ikke er hjemme den første tiden. :) Koster sånn 50 kr. :p Tre uker til termin i morgen, så må nesten ha alt klart nå. :)

Hvor tenker du å kjøpe amme bh?

Noen som har tips til hva man skal tenke på når man kjøper bh?
Vente til melka har kommet ihvertfall, for størrelsen på puppa forandrer seg en del :)
At de ikke gnager, har spiler og andre vonde greier. Disse bravado seamless er ihvertfall bankers, ikke noe som gnager, og størrelsene er fleksible.

Vente til melka har kommet ihvertfall, for størrelsen på puppa forandrer seg en del :)
At de ikke gnager, har spiler og andre vonde greier. Disse bravado seamless er ihvertfall bankers, ikke noe som gnager, og størrelsene er fleksible.
Hvor får jeg kjøpt Bravado? Er det noe støtte i de? Har ikke store pupper fra før, men regner med at de blir ganske tunge nå ;-)

Mangler ett lammeskinn, ellers har jeg alt. Men lurer på om jeg har for lite klær til babyen.. Om jeg skulle hatt flere bodyer og pysjer.. Hvor mye har dere av hver?

Hvor får jeg kjøpt Bravado? Er det noe støtte i de? Har ikke store pupper fra før, men regner med at de blir ganske tunge nå ;-)
Jeg synes den støtter. Er ca 85c.

Bravado selges på noen apotek, babyshop...bare google. Det er en veldig "kjent" ammebh.

Noen som har kjøpt ammebh på ebay? Kjøpte 2 stk (var veldig rimelige, så taper ikke så mye på det om de skal være grusomme) Har ikke fått dem enda da..

Back
Topp