Dette er min dagbok!

Gratulerer, morro :D
 
17+2

Har helt glemt hele dagboken jo:eek: krise!!! Tenk at tiden går så fort da, wæææ! Og gjett hva? Jeg har begynt å kjenne spark:D er så gøøøøøy <3 lille jenten i mammas mage:) Nå venter jeg egentlig bare på at jeg skal være halvveis, så blir det OUL! Bare 2 uker og 5 dager igjen nå:)
 
18+3

Baff, trodde sist uke at jeg hadde kjent noen spark, men var nok bare ønsketenkning :p jaja, hodepine har jeg så smått begynt å få igjen... Så kjedeliiig!!! Magen vokser fort nå, det er i alle fall veldig koselig :) Den ser skikkelig sær ut når jeg ligger :p
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    409,7 KB · Visninger: 32
18+3

Baff, trodde sist uke at jeg hadde kjent noen spark, men var nok bare ønsketenkning :p jaja, hodepine har jeg så smått begynt å få igjen... Så kjedeliiig!!! Magen vokser fort nå, det er i alle fall veldig koselig :) Den ser skikkelig sær ut når jeg ligger :p
Så fiin :)
 
19+3

Og der var jeg sikker på at jeg kjente spark!! Merkelig følelse :eek: men akk så deilig :D lille jenten min <3
 
19+3 og OUL

Alt så veldig fint ut, men ble flyttet 4 dager tilbake, så da er jeg tilbake på 19+3 og må vente enda 4 dager til uke 20! Litt kjedelig, men var heldigvis ikke så altfor lenge :) fikk også tatt et litt halvveis 3D bilde.. Hun lå ikke helt i ro, så ble litt ruglete :p men veldig gøy allikevel :D
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    761,7 KB · Visninger: 28
21+0

Nå spreller hun skikkelig masse! Kan kjenne det godt utenpå også :) Mamma og min stefar var på besøk fra Bergen i helgen og kom med masse babyting :D fikk sprinkelseng og bilstol+ dyner, sengetøy og noen klær :) Nå har har vi egentlig alt av det nødvendige til lille kommer, så nå må vi bare få flyttet ila neste uke så skal vi begynne innredning av barnerom!
 
22+1

Glemmer dagboken litt innimellom :p men nå er vi midt i flytting, så tiden går for det meste til det og bachelorskriving :) lille jenten i magen sparker for harde livet <3 veldig koselig! Kan se magen hoppe innimellom! Ellers var vi på svangerskapskurs på mandag, hvor vi gikk gjennom det å gå fra kjærester til foreldre! Var koselig å treffe andre gravide :)
 
23+0

Woho, ny uke og ny milepæl :D Nå forsøker de å redde lille mini hvis hun skulle bli født nå, og det er jo litt betryggende i seg selv! Håper jo selvfølgelig at hun vil bli i magen til mamman sin en god stund til, for sjansene for at det skal gå bra om hun blir født nå er jo relativt små, for ikke å snakke om sjansen for varige skader! Tror allikevel hun vil bli en stund, virker i alle fall sånn! Hun turner og spreller bruker magen min som lekeplass <3 veldig koselig! :)
 
Likte denne ❤️ spennende, nydelig ultralyd bilde og gratulerer!! gleder meg og håper vi snart får en liten vi kan glede oss til også ❤️
 
24+0

Magen liggende i uke 12 vs nå i uke 24 :) magen har blitt litt større ja, og vokst betraktelig oppover :)

Formen ellers er på topp! Bortsett fra den ekstreme trøttheten da... Føler jeg kunne sovet døgnet rundt :p men men, skal vel ikke klage!
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    269,2 KB · Visninger: 33
26+4

Tiden går saaaakte :p men ikke lenge til 3.trimester nå :) bare 1 uke og 3 dager!

Skjer ikke så mye nytt for tiden... Er sliten og har halsbrann, men ellers er formen på topp! Og mini spreller som bare det:) Skikkelig sært når du kjenner foten streifer magen og at hele hun beveger seg! Å gå gravid er virkelig en spesiell følelse, og jeg er bare supertakknemlig :D
 
Back
Topp