Dette er min dagbok!

30+0

Er ikke så veldig mye å oppdatere så da gjør jeg det heller sjeldnere! Magen har vokst i rekordfart... Så bilde og ble overrasket, for føler meg ikke så svær! :p

Mini er også aktiv om dagen, men merker det mer som glidende bevegelser enn tydelige spark! Så går tiden ufattelig seint... Enda 10 uker igjen og det føles som en evighet!!!

Her er bilde fra jeg var 20+1 og til sammenlikning 29+6
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    336,9 KB · Visninger: 39
35+0

Plutselig hadde jeg ikke oppdatert på 5 uker :O Nå er jeg ferdig utdannet sykepleier og sykemeldt fra jobb frem til permisjon :) Har ikke noe særlig med plager, men på grunn av mangel på tilrettelegging er jeg sykemeldt!

I dag har jeg også bursdag... 2.juni for 23 år siden kom jeg til verden en måned før termin :) Mamma hadde også termin i juli, så blir spennende å se når lille jenten vår melder sin ankomst! I går pakket jeg fødebagen også, så nå er alt klart for fødsel :p

Kom også hjem fra en uke i Bergen på lørdag... Var litt vemodig å reise med tanke på at det er siste gang jeg reiser derfra uten barn, snart starter et helt ferskt kapittel i livet mitt, og jeg må si at jeg grugleder meg veldig! Jeg skal oppdra et lite menneske :eek:

Slenger med et magebilde fra i dag :) Nå skal jeg straks avgårde for lunsj med to venninner!
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    205,3 KB · Visninger: 42
  • Liker
Reactions: H&H
Gratulerer med ferdig utdannelse og bursdag :D
 
39+0

Ikke lenge igjen nå! Holder på å bli litt småsprø kjenner jeg... Lei nå :p vil så gjerne møte lille jenten! Alt er klart til hun kommer <3 ellers var jeg innom føden på søndag fordi jeg kjente litt lite liv, men alt var i skjønneste orden!
 
Back
Topp