Dette er min dagbok!

En tråd i 'Våre dagbøker' startet av Studentprøver, 17 Okt 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Palmesus Prøver Mailykke 2018

Gikk veldig fint i dag:D vi skal ha en liten jente!! Hun var lang også, hele 17 cm i uke 16:eek: lange bein!! :p

• Liker Liker x 1
  2. Palmesus Prøver Mailykke 2018

16+0

Her er vår lille tulle ImageUploadedByBV Forum1421439326.230438.jpg

• Liker Liker x 5
  3. Frk.G Glad i forumet Assistert-jentene

Gratulerer, morro :D

• Liker Liker x 1
  4. Palmesus Prøver Mailykke 2018

17+2

Har helt glemt hele dagboken jo:eek: krise!!! Tenk at tiden går så fort da, wæææ! Og gjett hva? Jeg har begynt å kjenne spark:D er så gøøøøøy <3 lille jenten i mammas mage:) Nå venter jeg egentlig bare på at jeg skal være halvveis, så blir det OUL! Bare 2 uker og 5 dager igjen nå:)

• Liker Liker x 3
  5. Palmesus Prøver Mailykke 2018

18+3

Baff, trodde sist uke at jeg hadde kjent noen spark, men var nok bare ønsketenkning :p jaja, hodepine har jeg så smått begynt å få igjen... Så kjedeliiig!!! Magen vokser fort nå, det er i alle fall veldig koselig :) Den ser skikkelig sær ut når jeg ligger :p

Vedlagte filer:

• image.jpg
      image.jpg
      Filstørrelse:
      409,7 KB
      Visninger:
      31
  6. Frk.G Glad i forumet Assistert-jentene

Så fiin :)

• Hjertelig Hjertelig x 1
  7. Palmesus Prøver Mailykke 2018

Tusen takk :D rart hvor fort det går nå!

8. Palmesus Prøver Mailykke 2018

19+3

Og der var jeg sikker på at jeg kjente spark!! Merkelig følelse :eek: men akk så deilig :D lille jenten min <3

9. Frk.G Glad i forumet Assistert-jentene

Hihi, så gøy!!! :D

• Liker Liker x 1
  10. Palmesus Prøver Mailykke 2018

19+3 og OUL

Alt så veldig fint ut, men ble flyttet 4 dager tilbake, så da er jeg tilbake på 19+3 og må vente enda 4 dager til uke 20! Litt kjedelig, men var heldigvis ikke så altfor lenge :) fikk også tatt et litt halvveis 3D bilde.. Hun lå ikke helt i ro, så ble litt ruglete :p men veldig gøy allikevel :D

Vedlagte filer:

• image.jpg
      image.jpg
      Filstørrelse:
      761,7 KB
      Visninger:
      28
    • Liker Liker x 1
  11. Jeg ser magen vokser for vær dag nå dette er spennende og ja en dag ligger den i armene mine

12. Palmesus Prøver Mailykke 2018

21+0

Nå spreller hun skikkelig masse! Kan kjenne det godt utenpå også :) Mamma og min stefar var på besøk fra Bergen i helgen og kom med masse babyting :D fikk sprinkelseng og bilstol+ dyner, sengetøy og noen klær :) Nå har har vi egentlig alt av det nødvendige til lille kommer, så nå må vi bare få flyttet ila neste uke så skal vi begynne innredning av barnerom!

13. Palmesus Prøver Mailykke 2018

22+1

Glemmer dagboken litt innimellom :p men nå er vi midt i flytting, så tiden går for det meste til det og bachelorskriving :) lille jenten i magen sparker for harde livet <3 veldig koselig! Kan se magen hoppe innimellom! Ellers var vi på svangerskapskurs på mandag, hvor vi gikk gjennom det å gå fra kjærester til foreldre! Var koselig å treffe andre gravide :)

14. Palmesus Prøver Mailykke 2018

23+0

Woho, ny uke og ny milepæl :D Nå forsøker de å redde lille mini hvis hun skulle bli født nå, og det er jo litt betryggende i seg selv! Håper jo selvfølgelig at hun vil bli i magen til mamman sin en god stund til, for sjansene for at det skal gå bra om hun blir født nå er jo relativt små, for ikke å snakke om sjansen for varige skader! Tror allikevel hun vil bli en stund, virker i alle fall sånn! Hun turner og spreller bruker magen min som lekeplass <3 veldig koselig! :)

15. Bird_24 Glad i forumet Desemberglede 2015

Likte denne ❤️ spennende, nydelig ultralyd bilde og gratulerer!! gleder meg og håper vi snart får en liten vi kan glede oss til også ❤️

16. Palmesus Prøver Mailykke 2018

Så koselig <3 tusen takk :) håper for deg! Masse lykke til i prosessen! <3

• Liker Liker x 1
  17. Bird_24 Glad i forumet Desemberglede 2015

Tusen takk <3 :D

• Liker Liker x 1
  18. Palmesus Prøver Mailykke 2018

24+0

Magen liggende i uke 12 vs nå i uke 24 :) magen har blitt litt større ja, og vokst betraktelig oppover :)

Formen ellers er på topp! Bortsett fra den ekstreme trøttheten da... Føler jeg kunne sovet døgnet rundt :p men men, skal vel ikke klage!

Vedlagte filer:

• image.jpg
      image.jpg
      Filstørrelse:
      269,2 KB
      Visninger:
      31
  19. Bird_24 Glad i forumet Desemberglede 2015

Fin mage da :D <3 ser at den har vokst jaa :)

• Liker Liker x 1
  20. Palmesus Prøver Mailykke 2018

26+4

Tiden går saaaakte :p men ikke lenge til 3.trimester nå :) bare 1 uke og 3 dager!

Skjer ikke så mye nytt for tiden... Er sliten og har halsbrann, men ellers er formen på topp! Og mini spreller som bare det:) Skikkelig sært når du kjenner foten streifer magen og at hele hun beveger seg! Å gå gravid er virkelig en spesiell følelse, og jeg er bare supertakknemlig :D

Del denne siden