Håper det blir noen premier for større barn ogsåTar seg nok opp etterhverthehe
Mener Tamara sa det blir lavere krav pga kort mnd. Gleder meg til å se premiene![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det blir noen premier for større barn ogsåTar seg nok opp etterhverthehe
Mener Tamara sa det blir lavere krav pga kort mnd. Gleder meg til å se premiene![]()
Svømming er bra og gøy, kos dere håper det ikke er or mange derFrem og tilbake er like langt. Ryggen til mannen har ikke lyst på en skogstur, den er vond. Så vi drar i svømmehallen likevel.
Været er nok fint for en tur, sol og kaldt, men varmt vann er nok bedre for den ryggen
Veldig spentHåper det blir noen premier for større barn også
Jeg også , men får smøre oss med tålmodighet til i morgenVeldig spent![]()
Dersom jeg blir 100% sm etter den sm-perioden jeg har nå, har jeg også bare 3 dager igjen.Da er jeg og på jobb. En av kun 3 dager igjen før permisjon![]()
JaJeg også , men får smøre oss med tålmodighet til i morgen
er det langt å kjøre hjem? God turJaegentlig greit, for skal snart på biltur hjem
![]()
Nei, Sverige - Sandefjord. 2 timer kanskje med Horten Moss ferjaer det langt å kjøre hjem? God tur
Kan ikke gå på kino for tiden siden ryggen blir så fort vond.
Gå ikke så mye på Egons lenger (eller Big Horn) da jeg syns kvaliteten på maten der har sunket de siste årene.
Slitsomt med hodepine da, bedre nå?
Gratulerer med bursdag
Sverige tur her![]()
Gratulerer med dagen. Vi skal på kino nå
![]()
"God" morgonI går feira eg bursdagen min, så hadde huset fult frå 13 til 16. Mamma tok med seg Jr, slik at gubben kunne få litt kvalitetstid med fruen. Reiste på kino og såg The imitation game. Veldig god film! Reiste på Egons og åt mat etterpå - må innrømma eg vart skuffa!
Kom heim ganske tidleg med hovedverk og alt![]()
Planar for dagen? Her er det avslapping fram til håndballkamp![]()
Det må du få deg når du får barn![]()
Håper det blir noen premier for større barn også
Ser det jeg også, og ikke bare her inneLegger merke til at det er blitt litt meir liv på BV igjenEr bra!
Hadde ikke vært noe galt med noe til mammaen hellerHadde jo ikke gjort noe det. Det er jo mange her inne som også er ferdig med baby, så alle burde jo få ha noe spennende på lista![]()
Hadde ikke vært noe galt med noe til mammaen heller
Tidligere hadde de noen flotte mammasmykker
Nei, får vel begynne med middagen dersom den skal bli ferdig til kl 17...
Har ikke ork til å gjøre noe i dag føler jeg.
Burde har lagt i en tørketrommel, og en ny maskin med klær også
Alltid greit at besøket er forsinket dersom man ikke er ferdig med ryddingenFår fortsette ryddinga her...besøket mitt blir visst forsinka![]()