Da får vi se frem til det i spenning.I morgen en gang. Leeenge til![]()
Regner ikke med at neste måneds konkurranse kommer før det heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da får vi se frem til det i spenning.I morgen en gang. Leeenge til![]()
Henge opp er kjedelig!Vasking av klær er ikke så ille.
Det er bare å putte dem i maskinen, og trykke på noen knapper.
Få de i skapet etter at de er rene derimot...
Kl 12 mandag 2februarNoen som har hørt noen om når det blir trekning?
Da er jeg på jobbKl 12 mandag 2februar
De har ikke tatt med noen innlegg etter kl 24..Oppdatering kl 08:02
1. lizzed 35
2. Sara 15
10. Lilleblomst_15 6
34. Lanterne 2
X. Lillefrø15
X. Musemor med to små og en i magen
X. m&m mini
X. Hope91
X. EJ
X. Kengu
X. trinebeth
Regner med at det vil være mange fine premier på topp 100 denne gangen, og muligens ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
Det er ikke kommet noen informasjon enda om hvordan det blir nå i februar, men jeg tar utgangspunkt i ekstrapremier for 2.000 i oppdateringer til annet blir sagt
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 71 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 0 øverste ajur til 2.000.
0 er over 2.000
Informasjon om konkurransen finner man på:
KOMMER
Mandag før 12?Noen som har hørt noen om når det blir trekning?
Da får vi se frem til det i spenning.
Regner ikke med at neste måneds konkurranse kommer før det heller
Tror det sto innen kl 12 i morgenDa er jeg på jobb
Da har jeg noe å se frem til når jeg kommer hjem
Mangler også de 4-5 innleggene jeg skrev kl 0-1 i natt, men for min del går det sikkert braDe har ikke tatt med noen innlegg etter kl 24..
Gjør somregel det, jaMangler også de 4-5 innleggene jeg skrev kl 0-1 i natt, men for min del går det sikkert bra
Gjør somregel det, ja
Kan ikke gå på kino for tiden siden ryggen blir så fort vond."God" morgonI går feira eg bursdagen min, så hadde huset fult frå 13 til 16. Mamma tok med seg Jr, slik at gubben kunne få litt kvalitetstid med fruen. Reiste på kino og såg The imitation game. Veldig god film! Reiste på Egons og åt mat etterpå - må innrømma eg vart skuffa!
Kom heim ganske tidleg med hovedverk og alt![]()
Planar for dagen? Her er det avslapping fram til håndballkamp![]()
Gratulerer med bursdag"God" morgonI går feira eg bursdagen min, så hadde huset fult frå 13 til 16. Mamma tok med seg Jr, slik at gubben kunne få litt kvalitetstid med fruen. Reiste på kino og såg The imitation game. Veldig god film! Reiste på Egons og åt mat etterpå - må innrømma eg vart skuffa!
Ja, det går braMangler også de 4-5 innleggene jeg skrev kl 0-1 i natt, men for min del går det sikkert bra
Gratulerer med dagen"God" morgonI går feira eg bursdagen min, så hadde huset fult frå 13 til 16. Mamma tok med seg Jr, slik at gubben kunne få litt kvalitetstid med fruen. Reiste på kino og såg The imitation game. Veldig god film! Reiste på Egons og åt mat etterpå - må innrømma eg vart skuffa!
Tenker at en 4-5 innlegg ikke er så farlig, det tar jeg fort inn igjen.Ja, det går bra. Bare litt kipt
![]()
Da er jeg og på jobb. En av kun 3 dager igjen før permisjonDa er jeg på jobb
Da har jeg noe å se frem til når jeg kommer hjem
Det må du få deg når du får barnBlir jo en helt annen type bevegelsehar ikke ski jeg
![]()
Gjorde jeg i januar. Alt jeg skrev ml 12 og ett nyttårsaften natten kom ikke medMangler også de 4-5 innleggene jeg skrev kl 0-1 i natt, men for min del går det sikkert bra