Skogsbærsmoothie høres godt ut.Ble brødskiver med leverpostei og sylteagurk + en skogsbærsmoothie
Tror jeg skal til å sette i noen rundstykker til frokost selv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skogsbærsmoothie høres godt ut.Ble brødskiver med leverpostei og sylteagurk + en skogsbærsmoothie
Risiko (overvekt, diabetes i familien osv) eller sukker i urinen..Hva bestemmer at man skal ta man disse testene?
Oppdatering kl 08:02
1. lizzed 35
2. Sara 15
10. Lilleblomst_15 6
34. Lanterne 2
X. Lillefrø15
X. Musemor med to små og en i magen
X. m&m mini
X. Hope91
X. EJ
X. Kengu
X. trinebeth
Regner med at det vil være mange fine premier på topp 100 denne gangen, og muligens ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
Det er ikke kommet noen informasjon enda om hvordan det blir nå i februar, men jeg tar utgangspunkt i ekstrapremier for 2.000 i oppdateringer til annet blir sagt
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 71 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 0 øverste ajur til 2.000.
0 er over 2.000
Informasjon om konkurransen finner man på:
KOMMER
Vasking av klær er ikke så ille.
Det er bare å putte dem i maskinen, og trykke på noen knapper.
Få de i skapet etter at de er rene derimot...
Hihi.. startet sterktOppdatering kl 08:02
1. lizzed 35
2. Sara 15
10. Lilleblomst_15 6
34. Lanterne 2
X. Lillefrø15
X. Musemor med to små og en i magen
X. m&m mini
X. Hope91
X. EJ
X. Kengu
X. trinebeth
Regner med at det vil være mange fine premier på topp 100 denne gangen, og muligens ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
Det er ikke kommet noen informasjon enda om hvordan det blir nå i februar, men jeg tar utgangspunkt i ekstrapremier for 2.000 i oppdateringer til annet blir sagt
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 71 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 0 øverste ajur til 2.000.
0 er over 2.000
Informasjon om konkurransen finner man på:
KOMMER
Deilig med skitur daNå er frokost med egg og bacon inntatt, vasket opp, ryddet hytta og pakket.. skitur før vi drar hjem tidlig idagha en fin dag!
Tar seg nok opp etterhverthehe
Mener Tamara sa det blir lavere krav pga kort mnd. Gleder meg til å se premiene![]()
Ja.. elsker detDeilig med skitur daher er det sidelengs snø
![]()
Så får vi bare se om du klarer å holde på første plassenHihi.. startet sterkt
Så dersom man frem til man får vite noe annet tar utgangspunkt i 2.000 er man godt innenfor
Bedre å starte litt foran enn litt etter
Frem og tilbake er like langt. Ryggen til mannen har ikke lyst på en skogstur, den er vond. Så vi drar i svømmehallen likevel.
Været er nok fint for en tur, sol og kaldt, men varmt vann er nok bedre for den ryggen
Svømmehall er en fin ting for en vond rygg.Frem og tilbake er like langt. Ryggen til mannen har ikke lyst på en skogstur, den er vond. Så vi drar i svømmehallen likevel.
Været er nok fint for en tur, sol og kaldt, men varmt vann er nok bedre for den ryggen
Ja.. elsker detså lenge jeg får til uten allt for mye vondt, er det verdt det. Mye bedre enn å gå for meg..
Dersom målet skal bli lavere, har jeg en liten misstanke om at den blir på 1.800.Det er jeg helt enig ihehe
Dersom målet skal bli lavere, har jeg en liten misstanke om at den blir på 1.800.
Da blir det ca samme dagsmål som ved 2.000 innlegg andre måneder, og de har brukt 1.800 før
Hvertfall frem til de sier noe annetHøres logisk ut, og da er det jo like greit å ta utgangspunkt i 2000![]()
Noen som har hørt noen om når det blir trekning?