Felles skravle 2015

Oppdatering kl 08:02

1. lizzed 35
2. Sara 15
10. Lilleblomst_15 6
34. Lanterne 2

X. Lillefrø15
X. Musemor med to små og en i magen
X. m&m mini
X. Hope91
X. EJ
X. Kengu
X. trinebeth

Regner med at det vil være mange fine premier på topp 100 denne gangen, og muligens ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.

Det er ikke kommet noen informasjon enda om hvordan det blir nå i februar, men jeg tar utgangspunkt i ekstrapremier for 2.000 i oppdateringer til annet blir sagt
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 71 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 0 øverste ajur til 2.000.
0 er over 2.000

Informasjon om konkurransen finner man på:
KOMMER

Tar seg nok opp etterhvert;) hehe
Mener Tamara sa det blir lavere krav pga kort mnd. Gleder meg til å se premiene:D

Oppdatering kl 08:02

1. lizzed 35
2. Sara 15
10. Lilleblomst_15 6
34. Lanterne 2

X. Lillefrø15
X. Musemor med to små og en i magen
X. m&m mini
X. Hope91
X. EJ
X. Kengu
X. trinebeth

Regner med at det vil være mange fine premier på topp 100 denne gangen, og muligens ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.

Det er ikke kommet noen informasjon enda om hvordan det blir nå i februar, men jeg tar utgangspunkt i ekstrapremier for 2.000 i oppdateringer til annet blir sagt
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 71 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 0 øverste ajur til 2.000.
0 er over 2.000

Informasjon om konkurransen finner man på:
KOMMER
Hihi.. startet sterkt

Nå er frokost med egg og bacon inntatt, vasket opp, ryddet hytta og pakket.. skitur før vi drar hjem tidlig idag :-) ha en fin dag!

Nå er frokost med egg og bacon inntatt, vasket opp, ryddet hytta og pakket.. skitur før vi drar hjem tidlig idag :-) ha en fin dag!
Deilig med skitur da:) her er det sidelengs snø :(

Frem og tilbake er like langt. Ryggen til mannen har ikke lyst på en skogstur, den er vond. Så vi drar i svømmehallen likevel.

Været er nok fint for en tur, sol og kaldt, men varmt vann er nok bedre for den ryggen

Frem og tilbake er like langt. Ryggen til mannen har ikke lyst på en skogstur, den er vond. Så vi drar i svømmehallen likevel.

Været er nok fint for en tur, sol og kaldt, men varmt vann er nok bedre for den ryggen

Høres ut som en lur plan for ryggen:)
Kos dere masse

Svømmehall er en fin ting for en vond rygg.
Får håpe det hjelper

Ja.. elsker det :-) så lenge jeg får til uten allt for mye vondt, er det verdt det. Mye bedre enn å gå for meg..

Blir jo en helt annen type bevegelse:) har ikke ski jeg:(

Dersom målet skal bli lavere, har jeg en liten misstanke om at den blir på 1.800.
Da blir det ca samme dagsmål som ved 2.000 innlegg andre måneder, og de har brukt 1.800 før

Høres logisk ut, og da er det jo like greit å ta utgangspunkt i 2000;)

Back
Topp