Skravletråd :)

God morgen :)
Det skjønner jeg godt for det er jo det er jo helt fantastisk :D

Hva er dagens planer hos dere da?

Mhm:)
Vi skal i åpen barnehagen iallefall:) Så skal jeg treffe ei venninne senere i dag noen timer.
Ostesmørbrød er snart klare, jaaa i dag også:P hehe...Glad i det vi:D

Mhm:)
Vi skal i åpen barnehagen iallefall:) Så skal jeg treffe ei venninne senere i dag noen timer.
Ostesmørbrød er snart klare, jaaa i dag også:P hehe...Glad i det vi:D

Er dere i flere forskjellige åpne barnehager eller er det den samme dere er i hver gang? :) å det hørtes koselig ut! Savner det å ha noen venner å være med... ser hu ene venninna mi nesten bare når hu skal på nattevakt og jeg er på kveldsvakt....
Ostesmørbrød er jo kjempe godt så det skjønner jeg godt :D

Er dere i flere forskjellige åpne barnehager eller er det den samme dere er i hver gang? :) å det hørtes koselig ut! Savner det å ha noen venner å være med... ser hu ene venninna mi nesten bare når hu skal på nattevakt og jeg er på kveldsvakt....
Ostesmørbrød er jo kjempe godt så det skjønner jeg godt :D

Vi har vært i 2 ulike. Skal prøve den 3 til uken:) Hver barnehage er jo ulik og har litt anderledes opplegg så greit å prøve andre og:)

Mhm, skjønner. Veldig greit med sånn barnehage da. Kan man jo snakke med andre voksne mens barna leker og kanskje man finner tonen med noen:D
Er det ikke det i nærheten av deg og da?:)

Vi har vært i 2 ulike. Skal prøve den 3 til uken:) Hver barnehage er jo ulik og har litt anderledes opplegg så greit å prøve andre og:)

Mhm, skjønner. Veldig greit med sånn barnehage da. Kan man jo snakke med andre voksne mens barna leker og kanskje man finner tonen med noen:D
Er det ikke det i nærheten av deg og da?:)

Ja det er jo veldig greit, som du sier så er de jo forskjellige. Jeg er litt usikker på hvordan det er med slike åpne barnehager her. Men jeg skal sjekke det ut før neste kommer, ellers så blir det bare meg og den lille hver dag og det kan bli litt stusslig tror jeg :P

Ja det er jo veldig greit, som du sier så er de jo forskjellige. Jeg er litt usikker på hvordan det er med slike åpne barnehager her. Men jeg skal sjekke det ut før neste kommer, ellers så blir det bare meg og den lille hver dag og det kan bli litt stusslig tror jeg :p
Mhm, noen er mindre enn andre, noen er det oftere større barn, en plass har gøyere leker etc;)
Det må du gjøre. Hvor bor du;)?

Mhm, noen er mindre enn andre, noen er det oftere større barn, en plass har gøyere leker etc;)
Det må du gjøre. Hvor bor du;)?

Ja ikke sant og noen plasser liker man bare bedre enn andre :P jeg bor i porsgrunn om det sier deg noe :P

Heisann :) på med pc i dag faktisk ! Uvant ;P skulle egentlig til byen med en vennine, men hun avlyste. Så da skal jeg fullføre søknaden om permisjon og designe klesskap fra ikea ! Hva er på agendaen i dag ?

Heisann :) på med pc i dag faktisk ! Uvant ;P skulle egentlig til byen med en vennine, men hun avlyste. Så da skal jeg fullføre søknaden om permisjon og designe klesskap fra ikea ! Hva er på agendaen i dag ?
Hallo du;)
Kjedelig det ikke ble noe av da, men men...
Hva skap har du kjøpt der? Vi har et i gangen:)
Vi skal i åpen barnehage. Senere i dag skal jeg være litt med en venninne:)

Hei hei :) kan være greit å få fullført søknaden om permisjon også :) Hvor lenge har du igjen til termin?
Jeg er hjemme med sykt barn så blir vel å fikse litt her hjemme og så trenger jeg mat så blir muligens en tur i butikken :)

Back
Topp