Tusen takk og lige mådeHåper alle får en flott torsdag
Jeg har fri! Og skal til tannlege...![]()
Lykke til hos tannlegen
Satse på null hull
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk og lige mådeHåper alle får en flott torsdag
JaBadekar er digg ja. Gleder meg veldig
God morgen også forresten![]()
Håper alle får en flott torsdag
God morgen
Det skjønner jeg godt for det er jo det er jo helt fantastisk
Hva er dagens planer hos dere da?
Mhm
Vi skal i åpen barnehagen iallefallSå skal jeg treffe ei venninne senere i dag noen timer.
Ostesmørbrød er snart klare, jaaa i dag ogsåhehe...Glad i det vi
![]()
Er dere i flere forskjellige åpne barnehager eller er det den samme dere er i hver gang?å det hørtes koselig ut! Savner det å ha noen venner å være med... ser hu ene venninna mi nesten bare når hu skal på nattevakt og jeg er på kveldsvakt....
Ostesmørbrød er jo kjempe godt så det skjønner jeg godt![]()
Vi har vært i 2 ulike. Skal prøve den 3 til ukenHver barnehage er jo ulik og har litt anderledes opplegg så greit å prøve andre og
Mhm, skjønner. Veldig greit med sånn barnehage da. Kan man jo snakke med andre voksne mens barna leker og kanskje man finner tonen med noen![]()
Er det ikke det i nærheten av deg og da?![]()
Mhm, noen er mindre enn andre, noen er det oftere større barn, en plass har gøyere leker etcJa det er jo veldig greit, som du sier så er de jo forskjellige. Jeg er litt usikker på hvordan det er med slike åpne barnehager her. Men jeg skal sjekke det ut før neste kommer, ellers så blir det bare meg og den lille hver dag og det kan bli litt stusslig tror jeg![]()
Mhm, noen er mindre enn andre, noen er det oftere større barn, en plass har gøyere leker etc![]()
Det må du gjøre. Hvor bor du?
Jada, det blir jo sånnJa ikke sant og noen plasser liker man bare bedre enn andrejeg bor i porsgrunn om det sier deg noe
![]()
Hallo duHeisannpå med pc i dag faktisk ! Uvant ;P skulle egentlig til byen med en vennine, men hun avlyste. Så da skal jeg fullføre søknaden om permisjon og designe klesskap fra ikea ! Hva er på agendaen i dag ?
Takk for detLykke til hos tannlegen
Tusen takkTusen takk og lige måde![]()
Lykke til hos tannlegen![]()
Satse på null hull![]()
Det gjør jeg, bor faktisk i gåavstand heheTakk for link
![]()
TakkTakk for det og en fin torsdag ønskes deg
Lykke til hos tannlegen![]()
Buhu, kjedelig:/ Borring da, wææææ!!Tusen takk
Aner meg et lite hull desverre...![]()
Heisannpå med pc i dag faktisk ! Uvant ;P skulle egentlig til byen med en vennine, men hun avlyste. Så da skal jeg fullføre søknaden om permisjon og designe klesskap fra ikea ! Hva er på agendaen i dag ?
Jeg skal ha garderobeskap på soverommet i huset, driver å designer etHallo du
Kjedelig det ikke ble noe av da, men men...
Hva skap har du kjøpt der? Vi har et i gangen
Vi skal i åpen barnehage. Senere i dag skal jeg være litt med en venninne![]()