Uke 5 skravle

God dag til dere!
Jenny er forkjøla og har lett feber, og siden jeg MÅTTE delta på forelesning og gruppearbeid i dag, avtalte vi allerede i går at mannen skulle bli hjemme med vesla.

Har fått time til ul den 9.juni, så jeg skal be legen om henvisning til Ålesund i stedet. Kortere ventetid der, selv om jeg må reise litt lenger. Det fine er at jeg kjører forbi Camilla og co, slik at jeg kan stikke innom dem på turen.:)
God bedring til Jen. Håper ikke feberen stiger.

Oi, utrolig lang ventetid!
Skjønner du vil sjekke det tidligere, og koselig å besøke Camilla og familien :)
 
Ungene er hentet for 1 time siden, mannen lager middag og jeg har fått unna 3 maskiner med klær i dag! Og støvsugd og sortert klær. Mye å gjøre :-(

Kjedelig. ..

Hva skal dere i dag?
 
Stakkars Hermine! Og mammaen...!

Håper Jenny blir bra snart også :)

Gutta og jeg skal spise pytt i panne foran tv-en :p
Mannen jobber sent, så her er det bare oss i dag.
 
God bedring til Jen. Håper ikke feberen stiger.

Oi, utrolig lang ventetid!
Skjønner du vil sjekke det tidligere, og koselig å besøke Camilla og familien :)
Takk for det. Hun fikk litt kiwi nå og da steig formen betraktelig. Spørst hvor lenge det varer.;)

Ja, jeg syns det er lenge å vente iallfall. Det er ingen private gynekologer i byen her, så da blir det stor belastning på sykehuset.
 
ER jeg litt rar som velger å fjerne de selvom jeg ikke MÅ? :p
For tannpleier og tannlege sa at jeg kunne bestemme selv, men jeg trenger jo strengt tatt ikke de tennene.
De gjør ingen skade slik de er nå, men det er så lett å få hull i dem, og innimellom "vokser" de litt eller det setter seg noe fast der slik at det kjennes betent ut og da kan jeg ha vondt i noen dager.

Hahaha nei du er absolutt ikke rar :D bare jeg som har helt fobi for løse tenner og alt som ligner haha :p så gruer meg til årene med løse tenner på ungene å..grøsser bare med tanken :p

Ja sånn er det med meg å..spesielt den ene småbeveger seg innimellom..og da blir det veldig ømt :( og tannlegen sa til meg for nesten 2 år siden at når jeg kom tilbake og visdomstennene bare var halveis grodd ut, så burde jeg fjerne dem pga betennelse osv.. men vet jammen ikke om jeg tørr!:confused:
 
Marian87: hadde jeg vært i nord, skulle jeg avlastet deg! Stakkars Hermine. Håper hun blir fort bra!

FruH: håper du slipper å få vondt og slipper masse smerter lykke til :)

Anita87; flinka på jobb :)
Så gøy at hun la seg uten fokk ;-) Vil gjerne at M skal slutte med vannkoppen i senga :-(

Ja jeg ble overrasket :p men etter at hun har sluttet helt på dagtid, så virker det som om smokken ikke er like god lenger;) om hun finner en her nå, så er det ikke lenge hun har den i munn før hun legger den fra seg :D
 
Ser på "Ellen", og skal snart henge opp ullklærne til tørk. Blæh! Kjedelig .. ..

Ungene er ferdig kl 15. Hvordan går det med dere? :)

Har hengt opp både vanlig vask og ullklær idag jeg å! Kjeeeedelig :p

Alt bra her :) nå sitter jeg å bader Leoh! Han hadde jo brokkoli til og med inni ørene haha..

Alt bra med dere?
 
Så flink hun er!
Blir enda en stund til smokkekutt tror jeg. Ikke så lenge hun må sove på dagen, eneste middelet for å få henne til å sove på dagtid :p Blir mye smokk nå når hun er syk også :oops:

Vært veldig avhengig av smokk hun her å! Men hjalp når hun sluttet å sove på dagen..da har hun bare avvent seg den :) tydelig at den ikke er like god lenger ;) men hun trenger den om natta om hun våkner :p og sykdom er det klart det blir mye smokk ja! Kan hende hun maser om det her å, om hun skulle blitt syk nå..
 
Hahaha nei du er absolutt ikke rar :D bare jeg som har helt fobi for løse tenner og alt som ligner haha :p så gruer meg til årene med løse tenner på ungene å..grøsser bare med tanken :p

Ja sånn er det med meg å..spesielt den ene småbeveger seg innimellom..og da blir det veldig ømt :( og tannlegen sa til meg for nesten 2 år siden at når jeg kom tilbake og visdomstennene bare var halveis grodd ut, så burde jeg fjerne dem pga betennelse osv.. men vet jammen ikke om jeg tørr!:confused:
Det var mye mindre skummelt enn jeg trodde. Om dine er ganske langt ute også, tipper jeg det går som smurt!
 
Har hengt opp både vanlig vask og ullklær idag jeg å! Kjeeeedelig :p

Alt bra her :) nå sitter jeg å bader Leoh! Han hadde jo brokkoli til og med inni ørene haha..

Alt bra med dere?
Hehe brokkoli-gutten :)

Supert her.. Ungene w0er lagt, men gjenstår å se om Mina sovner snart.... tuller mye :p

Dere da?
 
Æsj som det blør etter den tanna!
Jeg tar ibux jevnlig, så jeg har ikke vondt, men det er plagsomt at det blør! Mannen kommer snart hjem, og jeg håper at han rekker apoteket for å kjøpe sterile pads som jeg lan ha i munnen for å se om det hjelper :)
Ikke så store planer i kveld. Jeg mister tre studiedager denne uken pga tannlege i dag, oslotur i morgen og jobb torsdag... Så jeg burde virkelig lese!
 
Stakkars lille vennen. Hun har fått blemmer inni munnen og på leppa, så slevja bare renner :( :oops:

Må ta henne til legen i morgen for nå har hun smertefulle blemmer i rumpa, innpå øynen og inni munnen. Så får vi samtidig legeerklæring for å få reisen refundert på reiseforsikringa.

Jeg er såååå trøtt og sliten, men hun sover så urolig så jeg frykter hun blir å våkne igjen veldig snart.
 
Æsj som det blør etter den tanna!
Jeg tar ibux jevnlig, så jeg har ikke vondt, men det er plagsomt at det blør! Mannen kommer snart hjem, og jeg håper at han rekker apoteket for å kjøpe sterile pads som jeg lan ha i munnen for å se om det hjelper :)
Ikke så store planer i kveld. Jeg mister tre studiedager denne uken pga tannlege i dag, oslotur i morgen og jobb torsdag... Så jeg burde virkelig lese!
Jeg gikk rundt med en sånn "sigarettfiltertipp" bak i munnen første kvelden etter tanntrekk. Fikk med noen fra tannlegen. ;)
 
God dag til dere!
Jenny er forkjøla og har lett feber, og siden jeg MÅTTE delta på forelesning og gruppearbeid i dag, avtalte vi allerede i går at mannen skulle bli hjemme med vesla.

Har fått time til ul den 9.juni, så jeg skal be legen om henvisning til Ålesund i stedet. Kortere ventetid der, selv om jeg må reise litt lenger. Det fine er at jeg kjører forbi Camilla og co, slik at jeg kan stikke innom dem på turen.:)
God bedring til Jenny!

Oi, det var lenge å vente!!! Håper du får time fortere da.
 
God bedring til Jenny!

Oi, det var lenge å vente!!! Håper du får time fortere da.
Takk for det. God bedring til Hermine også! Trasig å ha blemmer på så mange ugunstige plasser.:(

Ja, det er lang ventetid. Hadde jeg enda vært tolmodig..
 
Det er det frekkeste!!! Nå er det kommet reklame inn i både trådene i appen OG i newsfeeden :mad:
 
Takk for det. God bedring til Hermine også! Trasig å ha blemmer på så mange ugunstige plasser.:(

Ja, det er lang ventetid. Hadde jeg enda vært tolmodig..
Ja, hadde det enda vært at du venta på noe "unødvendig" som å fjerne mandlene eller noe sånt :p Skjønner godt du vil ha den timen fort, helst i går!
 
Ja, hadde det enda vært at du venta på noe "unødvendig" som å fjerne mandlene eller noe sånt :p Skjønner godt du vil ha den timen fort, helst i går!
Ja, ikke sant.:) Jeg er veldig dårlig på å vente på sånt.. Skjønner jo at det ikke er noe som haster, men for MEG er det jo viktig.
 
Jeg gikk rundt med en sånn "sigarettfiltertipp" bak i munnen første kvelden etter tanntrekk. Fikk med noen fra tannlegen. ;)
Jeg fikk bare med en ekstra, og den var brukt opp få timer etter at jeg dro derfra :p
 
Back
Topp