Felles skravle 2015

Oppdatering kl 07:28

2. Lilleblomst_15 2.026
5. Musemor med to små og en i magen 1.476
6. Lillefrø15 1.396
9. Sara 1.156
11. lizzed 967
17. EJ 772
26. Kengu 507
34. Lanterne 370

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.419 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 5 øverste ajur til 2.000.
2 er over 2.000

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/

God morgen jenter:). Tidligvakt i dag før helg:D. Fri i morgen:). Hva skal dere i dag?:)
God morgen! Idag skal jeg ta vare på meg selv - fryktelig mye vondt igår, så tenkte å kikke på den nye symaskina mi og forberede å sy babynest :-) ikke gå no lang tur eller no iaf!

God morgen jenter. Typisk at jeg våkner kl 06:00 når jeg har en fridag.. Får bare ikke sove igjen
Det gjorde jeg igår.. i dag våknet jeg kl 3, men har heldigvis sovet litt av og på siden det..

God morgen! Idag skal jeg ta vare på meg selv - fryktelig mye vondt igår, så tenkte å kikke på den nye symaskina mi og forberede å sy babynest :) ikke gå no lang tur eller no iaf!
Jeg hadde også mye vondt i går.
Mest fordi gutten var syk, og mannen var hjemme med han.
Det gjorde at jeg måtte kjøre til og fra jobb/barnehage i et forferdelig vær, det klarer ikke bekkenet mitt så godt.
Er mye bedre å sitte på.
Skal vel gjøre litt klar til babyen tenker jeg..
Har symaskin, men ikke sikker på om jeg kommer til å sy babynest

Jeg hadde også mye vondt i går.
Mest fordi gutten var syk, og mannen var hjemme med han.
Det gjorde at jeg måtte kjøre til og fra jobb/barnehage i et forferdelig vær, det klarer ikke bekkenet mitt så godt.
Er mye bedre å sitte på.
Skal vel gjøre litt klar til babyen tenker jeg..
Har symaskin, men ikke sikker på om jeg kommer til å sy babynest
Ja, merker også at det er bedre å sitte på men bilkjøring er ikke det verste for meg.. jeg gikk en tur igår (ca en time) og var innom et par butikker.. det tålte ikke kroppen den dagen.. mens forrige dagen kunne jeg gjøre masse husarbeid uten at det ble veldig ille etterpå.. vet ikke hva som gjorde det..

Jeg har veldig lyst til å prøve å sy litt.. blir babynest, noen ammeinnlegg og siklesmekker til å begynne med :-)

Ja, merker også at det er bedre å sitte på men bilkjøring er ikke det verste for meg.. jeg gikk en tur igår (ca en time) og var innom et par butikker.. det tålte ikke kroppen den dagen.. mens forrige dagen kunne jeg gjøre masse husarbeid uten at det ble veldig ille etterpå.. vet ikke hva som gjorde det..

Jeg har veldig lyst til å prøve å sy litt.. blir babynest, noen ammeinnlegg og siklesmekker til å begynne med :)
Jøss, ammeinnlegg.
Det har jeg ikke en gang tenkt på at man kan lage selv.
Hva skal du sy den av?

God morgen jenter:). Tidligvakt i dag før helg:D. Fri i morgen:). Hva skal dere i dag?:)
God morgen jenter. Typisk at jeg våkner kl 06:00 når jeg har en fridag.. Får bare ikke sove igjen
God morgen! Idag skal jeg ta vare på meg selv - fryktelig mye vondt igår, så tenkte å kikke på den nye symaskina mi og forberede å sy babynest :-) ikke gå no lang tur eller no iaf!

God morgen alle sammen. Yes hvor deilig å sove til kl 9 :) nice :D

Oppdatering kl 07:28

2. Lilleblomst_15 2.026
5. Musemor med to små og en i magen 1.476
6. Lillefrø15 1.396
9. Sara 1.156
11. lizzed 967
17. EJ 772
26. Kengu 507
34. Lanterne 370

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.419 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 5 øverste ajur til 2.000.
2 er over 2.000

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
Lilleblomst er jo skikkelig skravlete!
Jeg kom meg i det minste ovr 500

Endelig litt tidelig oppe i dag :) sovna ikke før 4 så det var hardt ! Men 7 timers biltur om noen timer !

Back
Topp