Pakke, så spennende, hvor skal dere dra?Kjøre kengubarnet på skolen,trene,dryppe øynene,jobb,pakke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pakke, så spennende, hvor skal dere dra?Kjøre kengubarnet på skolen,trene,dryppe øynene,jobb,pakke
Har også fridag, og var oppe kl 06:00, riktignok litt motvillig.God morgen jenter. Typisk at jeg våkner kl 06:00 når jeg har en fridag.. Får bare ikke sove igjen
God morgen! Idag skal jeg ta vare på meg selv - fryktelig mye vondt igår, så tenkte å kikke på den nye symaskina mi og forberede å sy babynestGod morgen jenter. Tidligvakt i dag før helg
. Fri i morgen
. Hva skal dere i dag?
![]()
Det gjorde jeg igår.. i dag våknet jeg kl 3, men har heldigvis sovet litt av og på siden det..God morgen jenter. Typisk at jeg våkner kl 06:00 når jeg har en fridag.. Får bare ikke sove igjen
Så bra da!! :-DSlappe av for det meste.
Gutten var frisk nok for å dra på skolen i dag likevel, så jeg har dagen for meg selv.
Skal snart til å legge meg igjen.
Jeg hadde også mye vondt i går.God morgen! Idag skal jeg ta vare på meg selv - fryktelig mye vondt igår, så tenkte å kikke på den nye symaskina mi og forberede å sy babynestikke gå no lang tur eller no iaf!
Ja, merker også at det er bedre å sitte på men bilkjøring er ikke det verste for meg.. jeg gikk en tur igår (ca en time) og var innom et par butikker.. det tålte ikke kroppen den dagen.. mens forrige dagen kunne jeg gjøre masse husarbeid uten at det ble veldig ille etterpå.. vet ikke hva som gjorde det..Jeg hadde også mye vondt i går.
Mest fordi gutten var syk, og mannen var hjemme med han.
Det gjorde at jeg måtte kjøre til og fra jobb/barnehage i et forferdelig vær, det klarer ikke bekkenet mitt så godt.
Er mye bedre å sitte på.
Skal vel gjøre litt klar til babyen tenker jeg..
Har symaskin, men ikke sikker på om jeg kommer til å sy babynest
Jøss, ammeinnlegg.Ja, merker også at det er bedre å sitte på men bilkjøring er ikke det verste for meg.. jeg gikk en tur igår (ca en time) og var innom et par butikker.. det tålte ikke kroppen den dagen.. mens forrige dagen kunne jeg gjøre masse husarbeid uten at det ble veldig ille etterpå.. vet ikke hva som gjorde det..
Jeg har veldig lyst til å prøve å sy litt.. blir babynest, noen ammeinnlegg og siklesmekker til å begynne med![]()
Tenkte å sy det av gammelt ulltøy egentlig.. muligens med fleece som "fyll".. må prøve meg litt frem..Jøss, ammeinnlegg.
Det har jeg ikke en gang tenkt på at man kan lage selv.
Hva skal du sy den av?
Så utrolig smartTenkte å sy det av gammelt ulltøy egentlig.. muligens med fleece som "fyll".. må prøve meg litt frem..
Haha.. nei.. ble nok tipset på en tråd her inneSå utrolig smart
Kreativ du..
God morgen jenter. Tidligvakt i dag før helg
. Fri i morgen
. Hva skal dere i dag?
![]()
God morgen jenter. Typisk at jeg våkner kl 06:00 når jeg har en fridag.. Får bare ikke sove igjen
God morgen! Idag skal jeg ta vare på meg selv - fryktelig mye vondt igår, så tenkte å kikke på den nye symaskina mi og forberede å sy babynestikke gå no lang tur eller no iaf!
Fikk sove litt til heldigvis.. helt til Vesla kom snikende inn i sengaGod morgen alle sammen. Yes hvor deilig å sove til kl 9nice
![]()
Oslo! en helg på Oslo plaza med gode venner, disney on ice++Pakke, så spennende, hvor skal dere dra?
Lilleblomst er jo skikkelig skravlete!Oppdatering kl 07:28
2. Lilleblomst_15 2.026
5. Musemor med to små og en i magen 1.476
6. Lillefrø15 1.396
9. Sara 1.156
11. lizzed 967
17. EJ 772
26. Kengu 507
34. Lanterne 370
Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.419 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 5 øverste ajur til 2.000.
2 er over 2.000
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
Så gøy!Oslo! en helg på Oslo plaza med gode venner, disney on ice++
Jeg sovna ikke før 4God morgen jenter. Typisk at jeg våkner kl 06:00 når jeg har en fridag.. Får bare ikke sove igjen
Godt du kommer hjem snartEndelig litt tidelig oppe i dagsovna ikke før 4 så det var hardt ! Men 7 timers biltur om noen timer !