Skravletråd :)

Titter innom her :-)
Har fått begynt på ene innleveringen min til skolen og håper å ha den ferdig til imorgen eller fredag hvis jeg får jobbet så mye på den som jeg håper ;-)

Gjorde det ja :-P + alt annet jeg måtte gjøre ;-)

Men en av naboene var lei snøføret nå for snør konstant idag så imorgen kommer det traktor og tar så slipper å tenke på det i dag ;-)
Hurra for traktor:D
Det blir deilig!!

Ja hun er det, men så er hun rett opp og ned uten form og med en bitte liten rompe haha :P jada de vokser i rykk og napp og hun har nå strekt seg veldig så det er ikke bare skostørrelsen som har gått opp hehe
Ja de kjedene kan jeg leve med jeg og hehe
Hvor høy er hun da?:)

Ja det var en pyton start, men sov litt når jeg kom hjem så alt er supert nå :p ja møte gikk fint og så fikk jeg høre hjertelyden for første gang i dag :)

Hun kom akkurat inn døra så nå er det en brødskive og lekser så ville hu se en film og så skal vi spise middag i kveld :)

Det er deilig med dager uten noe særlig planer og da :)

Jada, det er det. Og han har fått herjet fra seg i åpen barnehage før i dag så:P

Koselig da. Hva film så dere? Vi har også sett film. Hva ble det til middag;)?

Jada, det er det. Og han har fått herjet fra seg i åpen barnehage før i dag så:P

Koselig da. Hva film så dere? Vi har også sett film. Hva ble det til middag;)?

Er dere ofte i åpen barnehage?

I dag ble det hyrdepai og monster high film :)

Det er jeg faktisk ikke sikker på :P Trur jeg får veie og måke henne snart for å se hvor stor hun har blitt hehe

Sorry - veit kva du meinar her, men elskar autocorrecten ;) :P

3 ganger i uken stortsett.
Hva er hyrdepai?:p

Såpass ja :) da får dere lekt og kosa dere en del da :)

Det er kjøttdeig, grønnsaker (bruker ofte amerikansk blanding), tomatsaus eller brun saus, potetstappe og ost på toppen så inn i ovnen for å gratineres :) Egentlig ganske godt og nå har jeg middag ut uka trur jeg haha :P

Såpass ja :) da får dere lekt og kosa dere en del da :)

Det er kjøttdeig, grønnsaker (bruker ofte amerikansk blanding), tomatsaus eller brun saus, potetstappe og ost på toppen så inn i ovnen for å gratineres :) Egentlig ganske godt og nå har jeg middag ut uka trur jeg haha :p

Åh, digg da. Det må vi ha her en dag også!!:D 200grader eller? Hvor lenge?

Back
Topp