Skravletråd :)

Hei jenter :) det har vært stille fra meg, beklager ! Hvordan ser dagen ut ? Siste kvelden i Stavanger i dag. Vært her siden fredag :)
Hei :) Skal handle, trene og vaske litt. I morgen begynner jeg på jobbavklaringskurs på brisk :P

Ja det kan bli en utfordring, men om ikke frøkna vokser i høyden og bredden snart kan hun vel se langt etter merkebukser hun som bruker 116 i bukser for at de ikke skal dette av og da må det være slim fit bukser haha :P og hun er 8 år hehe

Vi snakket faktisk om barn og merkeklær på jobb i dag. Men det virker heldigvis ikke så ille her som når jeg var ung. Nå holdt det ofte med H&M og vero moda sa de med litt eldre barn så håper det holder seg.
Oi, da er hun tynn:D det endrer seg nok plutselig...de vokser jo i rykk og napp disse små:p
H&M og VeroModa kan jeg leve med om det ikke blir verre enn det;)

Hei jenter :) det har vært stille fra meg, beklager ! Hvordan ser dagen ut ? Siste kvelden i Stavanger i dag. Vært her siden fredag :)
Kosetur?

Dagen idag her går på å fore min lille syke jente med det hun vil ha også prøve å studere litt ;-)

Har du måket igjen nå??:p
Gjorde det ja :-P + alt annet jeg måtte gjøre ;-)

Men en av naboene var lei snøføret nå for snør konstant idag så imorgen kommer det traktor og tar så slipper å tenke på det i dag ;-)

Huff, kjedelig start på dagen da:/ Gikk møte og legetime bra?
Hva skal du og snuppa senere i dag da:D?

Vi kom akkurat hjem fra åpen barnehage. Han sover nå:) Ingen store planer senere i dag:)

Ja det var en pyton start, men sov litt når jeg kom hjem så alt er supert nå :P ja møte gikk fint og så fikk jeg høre hjertelyden for første gang i dag :)

Hun kom akkurat inn døra så nå er det en brødskive og lekser så ville hu se en film og så skal vi spise middag i kveld :)

Det er deilig med dager uten noe særlig planer og da :)

Oi, da er hun tynn:D det endrer seg nok plutselig...de vokser jo i rykk og napp disse små:p
H&M og VeroModa kan jeg leve med om det ikke blir verre enn det;)

Ja hun er det, men så er hun rett opp og ned uten form og med en bitte liten rompe haha :P jada de vokser i rykk og napp og hun har nå strekt seg veldig så det er ikke bare skostørrelsen som har gått opp hehe
Ja de kjedene kan jeg leve med jeg og hehe

Har ingenting å lage til middag, og gidder ikke dra på butikken :P Det er så kaldt ute!!

Back
Topp