Skravletråd :)

uff da, var vel en del snø der vil jeg tro.
Ja men problemet var all isen opp bakken vi skulle :-P
Bilen likte virkelig ikke den bakken uten dekk rens :-P
Med har lært og ligger klar i bilen nå ihvertfall ;-)
Bakken var en drøm på lørdag etter jeg fikk rensket dekkene ihvertfall ;-)

Blir det og da stresser jeg litt :-P
Har ti ganske store innleveringer også før eksamen i mai.
Hjelper jo lite av vi mest sannsynligvis også flytter i begynnelsen av mars (hvis alt går etter planen) :-P

Da hadde jeg og blitt stressa! Det er jo bra dere får dere en annen plass å bo men hadde kanskje passet bedre etter alle innleveringer og eksamener...

God morgen! I sag skal mini til kiropraktor. Står i kø inn til Oslo nå.

Ja men problemet var all isen opp bakken vi skulle :p
Bilen likte virkelig ikke den bakken uten dekk rens :p
Med har lært og ligger klar i bilen nå ihvertfall ;-)
Bakken var en drøm på lørdag etter jeg fikk rensket dekkene ihvertfall ;-)
Bra det gikk bedre neste dag da:) Glatte bakker er noe dritt

God morgen!!:)
Sov du godt i natt;)?
Dere må ha en fin dag:)

God dag :)
Nei jeg har sovet skikkelig dårlig og forsov oss i morres så dagen startet dårlig. Nå har jeg akkurat hvert på møte med sjef og jordmor i kommunen da dette er obligatorisk hos oss som jobber i kommunen her. Og så skal jeg til legen etterpå...

Skal dere noe gøy i dag da? Ha en fin fin dag :)

Da hadde jeg og blitt stressa! Det er jo bra dere får dere en annen plass å bo men hadde kanskje passet bedre etter alle innleveringer og eksamener...
Tja da er det rett på et nytt hardt semester :-P
Og bor i en helsefarlig leilighet så må komme oss vekk så fort vi kan også får jeg bare være super effektiv ;-)

Tja da er det rett på et nytt hardt semester :-P
Og bor i en helsefarlig leilighet så må komme oss vekk så fort vi kan også får jeg bare være super effektiv ;-)

ja da er det like greit å bare bli ferdig med pakking og flytting for å komme seg vekk fra det helseskadelige.

Men må si er jeg utrolig imponert over hvor stramt skjema du har på studiene dine!

ja da er det like greit å bare bli ferdig med pakking og flytting for å komme seg vekk fra det helseskadelige.

Men må si er jeg utrolig imponert over hvor stramt skjema du har på studiene dine!
Jeg også :-P neste semester er det nesten 30 innleveringer da :-P så starter med det rett etter eksamen ;-)
Må ha noen intensive uker med to innleveringer i uka ;-)
Men men gikk da utrolig bra med de eksamene jeg hadde i november så må bare jobbe hardt for å få like gode karakterer i mai ;-)

Jeg også :-P neste semester er det nesten 30 innleveringer da :-P så starter med det rett etter eksamen ;-)
Må ha noen intensive uker med to innleveringer i uka ;-)
Men men gikk da utrolig bra med de eksamene jeg hadde i november så må bare jobbe hardt for å få like gode karakterer i mai ;-)

Det står det virkelig respekt av!
Jeg hadde aldri hatt sjanse til å klare det :P Men lykke til med innleveringene dine :)

Hei jenter :) det har vært stille fra meg, beklager ! Hvordan ser dagen ut ? Siste kvelden i Stavanger i dag. Vært her siden fredag :)

God dag :)
Nei jeg har sovet skikkelig dårlig og forsov oss i morres så dagen startet dårlig. Nå har jeg akkurat hvert på møte med sjef og jordmor i kommunen da dette er obligatorisk hos oss som jobber i kommunen her. Og så skal jeg til legen etterpå...

Skal dere noe gøy i dag da? Ha en fin fin dag :)
Huff, kjedelig start på dagen da:/ Gikk møte og legetime bra?
Hva skal du og snuppa senere i dag da:D?

Vi kom akkurat hjem fra åpen barnehage. Han sover nå:) Ingen store planer senere i dag:)

Hei jenter :) det har vært stille fra meg, beklager ! Hvordan ser dagen ut ? Siste kvelden i Stavanger i dag. Vært her siden fredag :)
Heihei:) Stavanger er fin by det, men ikke like fin som Bergen såklart. Har fam. i Stavanger. Hva gjør du/dere der da?:) Her er alt topp:)

Back
Topp