Skravletråd :)

Men 7 timer med drømmehagen i bil det skal jeg love deg at kan bli litt i meste laget haha :p Syntes mer synd på pappa som kjørte og måtte høre på lyden hele veien men kanskje ikke rart han måtte ha noen røykepauser :p

Ja det er veldig greit så kan man henge opp klær eller rydde i noe, bestandig noe å gjøre hjemme sånn at man kan gå litt frem og tilbake :)

Hehe, skjønner det kan bli mye ja;)
Ja, alltid noe:P

Ja han kan man virkelig ikke klage på :) Ja hun er bare verdens beste, og trur hun blir en fantastisk storesøster <3 Hun lurer jo på hvorfor hun ikke kan få stå opp om natten og trøste babyen når den tid kommer sånn at jeg ikke skal bli så sliten <3
Hehe, så skjønn hun er:DHåper hun på lillebror eller lillesøster?

Hehe, så skjønn hun er:DHåper hun på lillebror eller lillesøster?

Egentlig virker det ikke som om det spiller noen rolle, hun har nemlig ønsket seg småsøsken i mange år :P Men om det blir en gutt, så blir det vist flaut å bytte bleie på han da haha

Egentlig virker det ikke som om det spiller noen rolle, hun har nemlig ønsket seg småsøsken i mange år :p Men om det blir en gutt, så blir det vist flaut å bytte bleie på han da haha

Haha:) Artig:P Når var termin igjen:)?

Herlig det da:) Okei:D Juli er bra:D

Passer meg egentlig ganske dårlig så må innrømme at det hadde hvert bedre om h*n kommer 2-3 uker før eller 2 uker etter termin haha men det får jeg ikke gjort noe med, men satser på at neste er like treg som frøkna for hu kom 13 dager over termin :P

Passer meg egentlig ganske dårlig så må innrømme at det hadde hvert bedre om h*n kommer 2-3 uker før eller 2 uker etter termin haha men det får jeg ikke gjort noe med, men satser på at neste er like treg som frøkna for hu kom 13 dager over termin :p

Ahhh, men ikke kjipt gå såpass over da? Her kom han 5dager før;)

Ahhh, men ikke kjipt gå såpass over da? Her kom han 5dager før;)

Neida det gjorde meg ingenting med frøkna og regner ikke med at det plager meg denne gangen heller. Jaja om det blir en varm sommer kan det hende jeg forandrer mening da haha :P

Neida det gjorde meg ingenting med frøkna og regner ikke med at det plager meg denne gangen heller. Jaja om det blir en varm sommer kan det hende jeg forandrer mening da haha :p

Hehe, var det da:) Formen er fin? Ingen kvalme for eks?

Hehe, var det da:) Formen er fin? Ingen kvalme for eks?

Sliter litt med kvalme, hodepine og trøtthet fortsatt. Men mye bedre enn det var så nå spyr jeg ikke så mye igjen heldigvis da og sovner når jeg er utslitt hehe men merker at jeg er eldre enn når jeg fikk med frøkna for da var jeg 19 år og i mye bedre form haha :P

Sliter litt med kvalme, hodepine og trøtthet fortsatt. Men mye bedre enn det var så nå spyr jeg ikke så mye igjen heldigvis da og sovner når jeg er utslitt hehe men merker at jeg er eldre enn når jeg fikk med frøkna for da var jeg 19 år og i mye bedre form haha :p

Godt det er bedre iallefall:)
Hihi, jaja...Skjønner...men du er da enda ung;)
Her fikk jeg mensen i går desverre. Vi holder jo på å prøve på nr. 2

Godt det er bedre iallefall:)
Hihi, jaja...Skjønner...men du er da enda ung;)
Her fikk jeg mensen i går desverre. Vi holder jo på å prøve på nr. 2

Ja det er jeg veldig fornøyd med :) Jada trøster meg med det heldigvis ;)

Nei så kjipt, får håpe neste mnd er deres mnd da :) Kan jeg spørre om dere har prøvd lenge?

Ja det er jeg veldig fornøyd med :) Jada trøster meg med det heldigvis ;)

Nei så kjipt, får håpe neste mnd er deres mnd da :) Kan jeg spørre om dere har prøvd lenge?

Det må du:) Jeg slapp helt unna kvalmen.
Har vært uten prevansjon en stund nå, men ikke super lenge. Fikk jo mensen sent tilbake etter fødsel også. Hatt mensen 4 ganger regelmessig etter fødsel nå. Vi ønsker i utgangspunktet 2 tette nemlig

Det må du:) Jeg slapp helt unna kvalmen.
Har vært uten prevansjon en stund nå, men ikke super lenge. Fikk jo mensen sent tilbake etter fødsel også. Hatt mensen 4 ganger regelmessig etter fødsel nå. Vi ønsker i utgangspunktet 2 tette nemlig

Oj så heldig du var! Med frøkna spydde jeg i 9 mnd :P men når man gjerne ønsker at det klaffer så føles det jo ganske lenge vil jeg tru..
Da krysser vi fingrene for at det klaffer på neste forsøk :)

Oj så heldig du var! Med frøkna spydde jeg i 9 mnd :p men når man gjerne ønsker at det klaffer så føles det jo ganske lenge vil jeg tru..
Da krysser vi fingrene for at det klaffer på neste forsøk :)

Ja, var i veldig god form under svangerskapet.
Joda, men det går veldig greit. Var verre før guttungen kom;) Nå har jeg verdens beste sønn, så er takknemlig for han. Så vil jo at neste spire skal sitte fortest mulig, men stresser ikke. Regner med en del mensen til før det blir noe ny graviditet:P

Ja, var i veldig god form under svangerskapet.
Joda, men det går veldig greit. Var verre før guttungen kom;) Nå har jeg verdens beste sønn, så er takknemlig for han. Så vil jo at neste spire skal sitte fortest mulig, men stresser ikke. Regner med en del mensen til før det blir noe ny graviditet:P

Det er bra, det hjelper så på humør og alt at formen er grei :) du kan bytte med meg du da for jeg kan knapt se en tissefant om jeg ikke har prevensjonen i orden :P Nei du får nyte han du har så lenge :)

Det er bra, det hjelper så på humør og alt at formen er grei :) du kan bytte med meg du da for jeg kan knapt se en tissefant om jeg ikke har prevensjonen i orden :p Nei du får nyte han du har så lenge :)

Ja, vi storkoser oss:)<3
Men får legge meg her...Snakkes;) Natta og sove godt:D

Så bra :)
Nei da blir det dårlig med studietid vil jeg tru... God bedring til lille jenta da :)
Blir det og da stresser jeg litt :-P
Har ti ganske store innleveringer også før eksamen i mai.
Hjelper jo lite av vi mest sannsynligvis også flytter i begynnelsen av mars (hvis alt går etter planen) :-P

Back
Topp