Aldri vært i Bergen så det vet jeg ingenting ombesøker en venninne her
![]()
Ahh, koselig da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aldri vært i Bergen så det vet jeg ingenting ombesøker en venninne her
![]()
HeiHei jenterdet har vært stille fra meg, beklager ! Hvordan ser dagen ut ? Siste kvelden i Stavanger i dag. Vært her siden fredag
![]()
Oi, da er hun tynnJa det kan bli en utfordring, men om ikke frøkna vokser i høyden og bredden snart kan hun vel se langt etter merkebukser hun som bruker 116 i bukser for at de ikke skal dette av og da må det være slim fit bukser hahaog hun er 8 år hehe
Vi snakket faktisk om barn og merkeklær på jobb i dag. Men det virker heldigvis ikke så ille her som når jeg var ung. Nå holdt det ofte med H&M og vero moda sa de med litt eldre barn så håper det holder seg.
Har du måket igjen nå??Tja med unntak av at jeg har slitt meg ut idag går det supert ;-)
Tror han er bedreKjedelig:/ Hvordan er formen til 4åringen nå da?
Takk for detJa, veldig![]()
Mhm, kjipt. Håpe han er bedre. Riktig god bedring
Håper du har hatt det koselig i StavangerHei jenterdet har vært stille fra meg, beklager ! Hvordan ser dagen ut ? Siste kvelden i Stavanger i dag. Vært her siden fredag
![]()
Åh, så bra!! Beholdt all mat?Tror han er bedre
Mamma som har passet han idag, og han har vært i full fart! Til og med spist![]()
Takk for det
Blir barnehage imorgen om ikke feberen kommer snikende i kveld igjen![]()
Hehe det trodde jeg også ;-)Det er sant, men jeg kjenner mine begrensninger hehe![]()
Kosetur?Hei jenterdet har vært stille fra meg, beklager ! Hvordan ser dagen ut ? Siste kvelden i Stavanger i dag. Vært her siden fredag
![]()
Gjorde det jaHar du måket igjen nå??![]()
Huff, kjedelig start på dagen da:/ Gikk møte og legetime bra?
Hva skal du og snuppa senere i dag da?
Vi kom akkurat hjem fra åpen barnehage. Han sover nåIngen store planer senere i dag
![]()
Oi, da er hun tynndet endrer seg nok plutselig...de vokser jo i rykk og napp disse små
H&M og VeroModa kan jeg leve med om det ikke blir verre enn det![]()
Hehe det trodde jeg også ;-)
Men dette greier jeg vist veldig bra![]()
God bedring til henneKosetur?
Dagen idag her går på å fore min lille syke jente med det hun vil ha også prøve å studere litt ;-)
Takk <3God bedring til henne![]()
Ja hos en vennineKosetur?
Dagen idag her går på å fore min lille syke jente med det hun vil ha også prøve å studere litt ;-)
Ja har hatt det veldig kosHåper du har hatt det koselig i Stavanger
Og velkommen hjem til snø![]()